Monday , September 25 2017
Home / Khaas Khabar / ओलड सिटी को गोल्ड सिटी बनाने चीफ़ मिनिस्टर के सी आर का अह्द

ओलड सिटी को गोल्ड सिटी बनाने चीफ़ मिनिस्टर के सी आर का अह्द

हैदराबाद 16 दिसंबर: हुकूमत तेलंगाना पुराने शहर की तरक़्क़ी के लिए संजीदगी के साथ काम कर रही है। चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ की निगरानी में हुकूमत तेलंगाना ओलड सिटी को गोल्ड सिटी में तबदील करने का मन्सूबा रखती है और उसे सिलसिले की कड़ी के तौर पर पुराने शहर में भी डबल बीडोरुमस इमकना स्कीम के अलावा सरकारी दफ़ातिर के क़ियाम का सिलसिला शुरू किया गया और आने वाले दिनों में भी हुकूमत तेलंगाना पुराने शहर में तरक़्क़ीयाती कामों को अंजाम देते हुए पुराने शहर हैदराबाद के माज़ी के मौकुफ़ को बहाल करने का काम करेगी।

रियासती वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के टी रामा राव‌ ने दफ़्तर रीजनल ट्रांसपोर्ट ऑफ़िस साउथ ज़ोन की इफ़्तेताही तक़रीब से ख़िताब के दौरान इन ख़्यालात का इज़हार किया। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर अल्हाज मुहम्मद महमोद आली के अलावा रियासती वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी रियासती वज़ीर ट्रांसपोर्ट एम महेंद रेड्डी रियासती वज़ीर आबकारी और स्पोर्टस पदमा राव‌ गौड़ और प्रिंसिपल सेक्रेटरी महिकमा ट्रांसपोर्ट रोड्स एंड बिल्डिंग्स सुनील शर्मा ट्रांसपोर्ट कमिशनर सनदीब कुमार सुलतानिया आई ए एस जवाइंट ट्रांसपोर्ट कमिशनर हैदराबाद टी राघवनाथ आरटी ओ साउथ ज़ोन जी लक्ष्मी मोटर व्हीकल इंस्पेक्टर साउथ ज़ोन ठाकुर महेंद्र सिंह और दुसरे भी इस मौके पर मौजूद थे।

इस आरटी ओ ऑफ़िस की इफ़्तेताही तक़रीब से सिलसिले ख़िताब को जारी रखते हुए रियासती वज़ीर के टी रामा राव‌ ने कहा कि साबिक़ की हुकूमतों ने पुराने शहर की तरक़्क़ी को नज़रअंदाज किया और हुकूमत की फ़लाही स्कीमात को अवाम तक पहुंचाने में कोई बेहतर इक़दामात नहीं किए।

के टी आर ने नए शहर की तर्ज़ पर पुराने शहर की तरक़्क़ी के लिए भी हुकूमत तेलंगाना को संजीदा क़रार देते हुए कहा कि पुराने शहर में वाटर रिजर्वायर की तंसीब के साथ बिला वक़फ़्फ़ा बर्क़ी सरबराही के लिए पुराने शहर में 132 के वी का एक सब स्टेशन क़ायम करने का भी एलान किया ताके पुराने शहर की अवाम की बर्क़ी कटौती और कम वोल्टेज की शिकायत को दूर किया जा सके।

मुहम्मद महमोद आली ने कहा कि हुकूमत तेलंगाना ग्रेटर हैदराबाद में छः सौ अठारह करोड़ रुपये के बर्क़ी और आबरसानी बिल्स की माफ़ी का एलान करते हुए एक अज़ीम कारनामा किया है जिसका मक़सद ग़रीब अवाम को राहत पहुंचाने के अलावा और कुछ नहीं।रियासती वज़ीर-ए-दाख़िला ने कहा कि शहरे हैदराबाद निज़ाम हफ़तुम की यादगार है इस की हिफ़ाज़त तेलंगाना हुकूमत की अव्वलीन ज़िम्मेदारी है।

उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना पुराने शहर हैदराबाद के माज़ी के मौक़िफ़ को बहाल करने में संजीदा इक़दामात कर रही है।नरसिम्हा रेड्डी ने हुकूमत की तरफ से अवामी फ़लाह-ओ-बहबूद में उठाए जा रहे इक़दामात से इस्तेफ़ादा करने की भी अवाम से अपील की। वज़ीर ट्रांसपोर्ट महेंद्र रेड्डी ने तक़रीब से ख़िताब करते हुए कहा कि साउथ ज़ोन आरटी ओ दफ़्तर में पंद्रह से ज़ाइद सर्विस ऑनलाइन करदिए गए हैं जिसके ज़रीये आप घर बैठे भी लर्निंग लाईसेंस ओ दुसरे सर्विसेस से इस्तेफ़ादा कर सकते हैं।

उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना ने ऑनलाइन सर्विसेस का पुराने शहर के सेंटर से आग़ाज़ किया है और ये सर्विसेस पूरी रियासत में दस्तयाब रहेंगे। महेंद्र रेड्डी ने पुराने शहर में असरी सहूलतों से लैस पहले आरटी ए सेंटर के क़ियाम पर ख़ुशी का इज़हार भी किया।

TOPPOPULARRECENT