Tuesday , September 26 2017
Home / Khaas Khabar / ओवरसीज स्कालरशिप स्कीम के तहत 258 तलबा का इंतेख़ाब

ओवरसीज स्कालरशिप स्कीम के तहत 258 तलबा का इंतेख़ाब

हैदराबाद 08 अगस्त: बैरूनी यूनीवर्सिटीज़ में आला तालीम हासिल करने अक़लियती तलबा को इमदाद के लिए शुरू करदा ओवरसीज स्कालरशिप स्कीम के तहत रियासती हुकूमत ने 258 उम्मीदवारों का इंतेख़ाब कर लिया है जिन्हें हुकूमत 10 लाख रुपये तक इमदाद फ़राहम करेगी।

उम्मीदवारों के इंतेख़ाब के लिए आज स्लेक्शन कमेटी की मीटिंग सदर नशीन कमेटी सय्यद उम्र जलील सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद की सदारत में मुनाक़िद हुआ जिसमें उम्मीदवारों का इंतेख़ाब अमल में आया। मीटिंग में कन्वेनर डायरेक्टर अक़लियती बहबूद जलालुद्दीन अकबर के अलावा जे एन टी यू और महिकमा टेकनीकल एजूकेशन के नुमाइंदों ने भी शिरकत की।

तफ़सीलात के बमूजब इस स्कीम से इस्तेफ़ादा के लिए जुमला 513 तलबा ने दरख़ास्तें दाख़िल की थीं जिनके मिनजुमला 258 उम्मीदवारों का इंतेख़ाब कर लिया गया है जिन्हें हुकूमत बैरूनी यूनीवर्सिटीज़ में तालीम हासिल करने के लिए 10 लाख रुपये और एक रुख़ी किराया भी अदा करेगी।

उसके अलावा 97 मज़ीद उम्मीदवारों को भी मुंतख़ब किया गया है जिन्हें अमला वेटिंग लिस्ट में रखा गया है। चूँकि इन तलबा के अभी तक वीज़े जारी नहीं हुए हैं इस लिए इन तलबा को दूसरे मरहले में माह जनवरी 2016 में स्कालरशिप की मंज़ूरी से मुताल्लिक़ मकतूब हवाले किया जाएगा।

स्लेक्शन कमेटी के मीटिंग में जुमला 158 दरख़ास्तों को मुख़्तलिफ़ वजूहात की बिना पर मुस्तर्द कर दिया गया है। जो दरख़ास्तें मुस्तर्द की गई हैं इन तलबा का या तो मार्क्स का तनासुब कम था या फिर दरख़ास्तों में कुछ ख़ामियाँ थीं।

ताहम इस्तिर्दाद का मतलब ये नहीं कि ये तलबा आइन्दा दरख़ास्त नहीं दे पाएँगे। ये तलबा दूसरे मरहले में जब दरख़ास्तें तलब की जाएँगी दुबारा दरख़ास्त दाख़िल कर सकते हैं। उस वक़्त तक ये तलबा अपनी तालीमी कारकर्दगी में बेहतरी पैदा करते हुए दरख़ास्तों की ख़ामीयों को भी दूर कर सकते हैं।

जिन 158 दरख़ास्तों को मुस्तर्द किया गया है उनमें तक़रीबन 50 ता 60 दरख़ास्तें एसे तलबा की हैं जो बारहा तवज्जा दहानी के बावजूद भी ख़ुद दस्ताविज़ात की तन्क़ीह वग़ैरा के लिए हाज़िर नहीं हुए। जन 258 तलबा का ओवरसीज़ स्कालरशिप स्कीम के तहत इंतेख़ाब अमल में आया है उन्हें दो मराहिल में पाँच पाँच लाख जुमला दस लाख रुपये अदा किए जाऐंगे। तलबा को अपने ख़र्च पर बैरूनी जमिआत में दाख़िला हासिल करना होगा।

जब तलबा अपना एडमीशन कार्ड और बोर्डिंग कार्ड ऑनलाईन महिकमा अक़लियती बहबूद को रवाना करेंगे तो उन्हें एक तरफ़ का फ़िज़ाई किराया और पाँच लाख रुपये की पहली क़िस्त स्कालरशिप अदा की जाएगी।

ये रक़म तलबा के बैंक एकाऊंटस में मुंतक़िल कर दी जाएगी। पहले मरहले में हुकूमत को जुमला 258 तलबा को पहली क़िस्त और यकतरफ़ा फ़िज़ाई किराये की अदायगी पर जुमला 12 करोड़ 90 लाख रुपये के अख़राजात आएँगे। हुकूमत ने इस स्कीम के लिए जुमला 25 करोड़ रुपये का बजट मुख़तस किया था। फ़हरिस्त telanganaepass.ccg.gov.in पर मुलाहिज़ा की जा सकती है। तलबा को बज़रीये एस एम एस भी इत्तेला दी जा रही है।

TOPPOPULARRECENT