Friday , September 22 2017
Home / Hyderabad News / ओवरसीज़ स्कालरशिप स्कीम , दरख़ास्तों का जायज़ा

ओवरसीज़ स्कालरशिप स्कीम , दरख़ास्तों का जायज़ा

हैदराबाद 18 सितंबर: तेलंगाना हुकूमत की ओवरसीज़ स्कालरशिप स्कीम बराए अक़लियती तलबा के लिए अहल और मुस्तहिक़ उम्मीदवारों के इंतेख़ाब का काम जारी है और तवक़्क़ो हैके 18 सितंबर तक मुस्तहिक़ उम्मीदवारों की फ़हरिस्त तैयार करली जाएगी।

डायरेक्टर अक़लियती बहबूद जलालुद्दीन अकबर की निगरानी में माहिरीन की कमेटी दरख़ास्तों का जायज़ा ले रही है। हुकूमत ने ओवरसीज़ स्कालरशिप स्कीम के लिए 25करोड़ रुपये बजट मुख़तस किया है। अगरचे ये बजट जारी नहीं किया गया ताहम अक़लियती बहबूद के ओहदेदारों को उम्मीद हैके अहल उम्मीदवारों के इंतिख़ाब के बाद हुकूमत बजट जारी कर देगी।

इस स्कीम के लिए जुमला 513 दरख़ास्तें दाख़िल की गईं जिनमें पहले मरहला में 280 दरख़ास्तों को शॉर्ट लिस्ट किया गया। अब इन दरख़ास्तों का जायज़ा लेते हुए हुकूमत के अहकामात के मुताबिक़ तमाम दरकार दस्ताविज़ात और अहलीयत का जायज़ा लिया जा रहा है। तवक़्क़ो हैके इस जायज़ा में 200 तलबा स्कीम के लिए मुस्तहिक़ क़रार दिए जा सकते हैं।

हुकूमत की हिदायत पर ओहदेदारों ने शराइत पर सख़्ती से अमल आवरी का फ़ैसला किया है। एमजे अकबर ने बताया कि कोई भी मुस्तहिक़ तालिब-इल्म स्कीम के फ़वाइद से महरूम नहीं रहेगा और हुकूमत ज़्यादा से ज़्यादा अक़लियती तलबा को स्कीम के दायरे कार में शामिल करने का मन्सूबा रखती है।

माहिरीन की तरफ से दरख़ास्तों की जांच के बाद सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील हुकूमत से फ़हरिस्त की मंज़ूरी हासिल करेंगे। इस स्कीम के तहत पहले मरहले में 5 लाख रुपये और एक तरफ़ का फ़िज़ाई किराया तलबा को मंज़ूर किया जाएगा। ये मंज़ूरी तलबा के बैरूनी ममालिक की नामवर यूनीवर्सिटीज़ में दाख़िले की तकमील के बाद अमल में आएगी और रक़म तलबा के बैंक एकाऊंट में जमा की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT