Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / औक़ाफ़ की जायदादों पर नाजायज़ क़ब्ज़ा की तहकीकात का मुतालिबा

औक़ाफ़ की जायदादों पर नाजायज़ क़ब्ज़ा की तहकीकात का मुतालिबा

सेक्रेट्री ए आई सी सी और रुक्न राज्य सभा वी हनुमंत राव ने पोलावरम के तनाज़ा के लिए मर्कज़ी वज़ीर वेंकैया नायडू को ज़िम्मेदार क़रार देते हुए वक़्फ़ जायदादों और हिंदू औक़ाफ़ की जायदादों पर नाजायज़ क़ब्ज़ों की तहकीकात कराने का मुतालिबा क्य

सेक्रेट्री ए आई सी सी और रुक्न राज्य सभा वी हनुमंत राव ने पोलावरम के तनाज़ा के लिए मर्कज़ी वज़ीर वेंकैया नायडू को ज़िम्मेदार क़रार देते हुए वक़्फ़ जायदादों और हिंदू औक़ाफ़ की जायदादों पर नाजायज़ क़ब्ज़ों की तहकीकात कराने का मुतालिबा क्या।

आज गांधी भवन में मीडिया से बात चीत करते हुए वी हनुमंत राव ने कहा कि आज पोलावरम प्रोजेक्ट का जो भी तनाज़ा पैदा हुआ है इस के लिए मर्कज़ी वज़ीर शहरी तरक्कीयात वेंकैया नायडू ज़िम्मेदार हैं।

राज्य सभा में सीमा आंध्र के लिए रियासत की तक़सीम में कुछ ना मिलने का दावा करते हुए एहतेजाज करने वाले वेंकैया नायडू ने गुंटूर में चंद्र बाबू नायडू की हलफ़ बर्दारी तक़रीब से ख़िताब करते हुए आंध्र प्रदेश की तरक़्क़ी के लिए क़ुदरती वसाइल का ख़ज़ाना होने का दावा किया।

कांग्रेस पार्टी अपोज़ीशन का तामीरी रोल अदा करेगी और दोनों रियासतों में अवामी मसाइल हल करने के लिए टी आर एस और तेलुगु देशम पर दबाव बरक़रार रखेगी।

TOPPOPULARRECENT