Saturday , October 21 2017
Home / Islami Duniya / कंदोज़ पर दोबारा क़ब्ज़े के लिए अफ़्ग़ान फ़ोर्सेस की जवाबी कार्रवाई

कंदोज़ पर दोबारा क़ब्ज़े के लिए अफ़्ग़ान फ़ोर्सेस की जवाबी कार्रवाई

अफ़्ग़ान फ़ोर्सेस ने अमरीकी फ़िज़ाईया की मदद से शुमाली शहर कंदोज़ के दोबारा क़ब्ज़े के लिए तालिबान के ख़िलाफ़ जवाबी कार्रवाई का आग़ाज़ कर दिया है। गुज़िश्ता रोज़ तालिबान जंगजूओं ने चौदह बरस बाद पहली मर्तबा इस सुबाई दारुल हुकूमत पर क़ब्ज़ा कर लिया था।

गुज़िश्ता रोज़ कंदोज़ पर तालिबान का अचानक क़ब्ज़ा सदर अशर्फ़ ग़नी की हुकूमत के लिए एक बड़े धचके से कम नहीं है। इस के साथ ही इन ख़दशात को भी मज़ीद तक़वियत मिल गई है कि अफ़्ग़ान फ़ोर्सेस तन्हा अस्करीयत पसंदी को कंट्रोल करने के काबिल नहीं हैं।

अफ़्ग़ान वज़ारते ख़ारजा की तरफ़ से ऐलान किया गया है कि हुकूमती फ़ोर्सेस ने गुज़िश्ता रात शहर के एयरपोर्ट पर गुज़री, जहां वो दोबारा मुनज़्ज़म हो रहे हैं और जल्द ही कंदोज़ पर दोबारा क़ब्ज़ा कर लिया जाएगा। जारी होने वाले बयान में कहा गया है, कंदोज़ में ताज़ा दम दस्ते पहुंच चुके हैं और एक फ़ौजी ऑप्रेशन का आग़ाज़ कर दिया गया है।

अफ़्ग़ान हुकूमत ने दावा किया है कि हुकूमती फ़ोर्सेस ने शहर की जेल और सुबाई पुलिस हेडक्वार्टर पर दोबारा क़ब्ज़ा कर लिया है। तालिबान ने पैर की शब उन पर क़ब्ज़ा कर लिया था जबकि जेल पर हमले के दौरान वहां पर मौजूद तमाम तालिबान क़ैदी फ़रार होने में कामयाब हो गए थे।

TOPPOPULARRECENT