Wednesday , October 18 2017
Home / Entertainment / कमल हासन और मुस्लिम ग्रुप्स के दरमियान सुलह

कमल हासन और मुस्लिम ग्रुप्स के दरमियान सुलह

चेन्नई, 03 फ़रवरी: ( पी टी आई )फ़िल्म विश्वारूपम के तनाज़ा को हल कर लिया गया है अदाकार कमल हासन और मुस्लिम ग्रुप्स के दरमियान सुलह-ओ-सफ़ाई हो गई है । हफ़्ता की शाम दोनों जानिब बातचीत हुई और अदाकार कमल हासन ने अपनी फ़िल्म के 7 सीन हज़फ़ करने

चेन्नई, 03 फ़रवरी: ( पी टी आई )फ़िल्म विश्वारूपम के तनाज़ा को हल कर लिया गया है अदाकार कमल हासन और मुस्लिम ग्रुप्स के दरमियान सुलह-ओ-सफ़ाई हो गई है । हफ़्ता की शाम दोनों जानिब बातचीत हुई और अदाकार कमल हासन ने अपनी फ़िल्म के 7 सीन हज़फ़ करने से इत्तिफ़ाक़ किया जबकि मुस्लिम ग्रुप्स ने 10 सीन निकालने के लिए ज़ोर दिया था बाअज़ सीन की आवाज़ को हज़फ़ कर दिया जाएगा इस तरह 9 मिनट की फ़िल्म कम हो जाएगी ।

अब ये फ़िल्म तामिलनाडू में रीलीज़ के लिए तैयार है । दोनों फ़रीक़ैन के दरमियान बातचीत के लिए तामिलनाडू के मोतमिद दाख़िला ने इंतेज़ाम किया था । फ़िल्म की रीलीज़ पर समझौता हो गया है । अदाकार और मुस्लिम ग्रुप्स ने दिन में इस मसला पर बातचीत की और उन मुनाज़िर को हज़फ़ करने पर ज़ोर दिया गया जिनसे मुसलमानों के जज़बात को ठेस पहूँचती है चार घंटे की बातचीत के बाद मुस्लिम ग्रुप्स ने अपना एहतिजाज ख़त्म करने का फ़ैसला किया ।

TOPPOPULARRECENT