Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / कमसिन तालिबा से हुकूमत का जज़बा ख़ैर सगाली

कमसिन तालिबा से हुकूमत का जज़बा ख़ैर सगाली

रियास्ती हुकूमत ने ग़ैर मामूली ख़ैर सगाली जज़बा का मुज़ाहरा करते हुए एक तालिबा का तालीमी साल बचा लिया और इस लड़की को उम्र की कमी के सबब इंजीनीयरिंग एस्ट्रियम बराए तालीमी साल 2012-13 -ए-के दौरान दाख़िला का मौक़ा फ़राहम कर दिया। हुकूमत

रियास्ती हुकूमत ने ग़ैर मामूली ख़ैर सगाली जज़बा का मुज़ाहरा करते हुए एक तालिबा का तालीमी साल बचा लिया और इस लड़की को उम्र की कमी के सबब इंजीनीयरिंग एस्ट्रियम बराए तालीमी साल 2012-13 -ए-के दौरान दाख़िला का मौक़ा फ़राहम कर दिया। हुकूमत ने कॉलिज में दाख़िला के लिए मुक़र्ररा उम्र के क़वाइद में नरमी करते हुए बी अखीला को इंजीनीयरिंग एस्ट्रियम में दाख़िला लेने का मौक़ा फ़राहम किया है जिस के लिए प्रिंसिपल सेक्रेटरी आला तालीम एमजी गोपाल ने एक सरकारी हुक्मनामा जारी किया है।

आंधरा प्रदेश रियास्ती कौंसल बराए आला तालीम ने मतला किया था कि बी अखीला 13 जनवरी 1997 – -को पैदा हुई थी और ऐम सेट 2012 -में हिस्सा लेने के लिए दरकार हद उम्र में इस की उम्र में 13 दिन की कमी पाई गई थी। जिस के बाद हुकूमत ने क़वाइद में नरमी करते हुए अखीला को एमसेट में हिस्सा लेने का मौक़ा फ़राहम करदिया था।

TOPPOPULARRECENT