Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / कमिशनर बलदिया का दौरा आज़म पूरा, डेंगू मरीज़ों से बातचीत

कमिशनर बलदिया का दौरा आज़म पूरा, डेंगू मरीज़ों से बातचीत

हैदराबाद ०६ अक्टूबर: कमिशनर बलदिया मिस्टर एमिटी कृष्णा बाबू ने आज कारपोरीटर अमजद उल्लाह ख़ान ख़ालिद की नुमाइंदगी पर हलक़ा असैंबली मुलक पेट के बलदी डीवीझ़न आज़म पूरा के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों का तफ़सीली पैदल दौरा करते हुए डेंगू से

हैदराबाद ०६ अक्टूबर: कमिशनर बलदिया मिस्टर एमिटी कृष्णा बाबू ने आज कारपोरीटर अमजद उल्लाह ख़ान ख़ालिद की नुमाइंदगी पर हलक़ा असैंबली मुलक पेट के बलदी डीवीझ़न आज़म पूरा के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों का तफ़सीली पैदल दौरा करते हुए डेंगू से मुतास्सिरा मरीज़ों से मुलाक़ात की।

कृष्णा बाबू ने ख़ानगी हॉस्पिटल दर शहवार हॉस्पिटल का भी दौरा करते हुए डेंगू मरीज़ों से बातचीत की। कमिशनर बलदिया के हमराह ज़ोनल कमिशनर साउथ ज़ोन मिस्टर रवी किरण कुमार, मिस्टर वंदन कुमार, चीफ़ मैडीकल ऑफीसर, मिसिज़ वजया देवी, चीफ़ अनटालोजसट मिस्टर जोज़िफ के इलावा बलदिया एमरजैंसी अमला भी मौजूद था। कारपोरीटर अमजद उल्लाह ख़ान ख़ालिद ने कमिशनर बलदिया को डेंगू मर्ज़ में मुबतला मरीज़ों से ना सिर्फ मुलाक़ात करवाई बल्कि उन्हों ने तक़रीबन 43 मरीज़ों की फ़हरिस्त पेश की जो डेंगू मर्ज़ में मुबतला होते हुए दोनों शहरों के मुख़्तलिफ़ दवा ख़ानों में ज़ेर-ए-इलाज हैं।

उन्हों ने इस मौक़ा पर ओहदेदार आला को बताया कि शहर बिलख़सूस पुराना शहर के बेशतर क़ाइदीन मज़कूरा मोहलिक मर्ज़ डेंगू की वबा-ए-पुराना शहर के तमाम इलाक़ों में फैल जाने के बावजूद बेहिसी का शिकार हैं जबकि मजलिस बचाओ तहरीक ने ना सिर्फ डेंगू मर्ज़ बल्कि दीगर अमराज़ बिशमोल चीकोन गनिया, स्वाइन फ़लू के इलावा दीगर से हुकूमत को वाक़िफ़ करवाते हुए अवाम में होने वाली तशवीश से बाख़बर किया था।

अमजद उल्लाह ख़ान ने कमिशनर बलदिया को बताया कि शहर के बेशतर दवा ख़ानों में मर्ज़ डेंगू से मुतास्सिरा मरीज़ ज़ेर-ए-इलाज हैं। बरसर मौक़ा कमिशनर बलदिया की हिदायत पर हीलत कमिशनर ने एक सरकूलर जारी करते हुए तमाम ख़ानगी हॉस्पिटल्स के इंतिज़ामीया को हिदायत दी कि वो फ़िलफ़ौर डेंगू मर्ज़ में मुबतला मरीज़ों की निशानदेही करते हुए उन की रिपोर्ट को (IPM) नारायण गौड़ा को रवाना करते हुए फ़िलफ़ौर रिपोर्ट तलब करें। उन्हों ने अपने सरकूलर में इस बात की वज़ाहत की कि अगर ख़ानगी हॉस्पिटल्स के इंतिज़ामीया मज़कूरा मर्ज़ डेंगू की निशानदेही करने में नाकाम होंगे तो फिर उन के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT