Monday , August 21 2017
Home / AP/Telangana / कम-सिन बच्चों की खेल कूद के दौरान अम्वात

कम-सिन बच्चों की खेल कूद के दौरान अम्वात

हैदराबाद 08 अप्रैल: शहर-ओ-नवाही इलाके में पेश आए दो अलाहिदा वाक़ियात के बाद बच्चों के खेल कूद पर नज़र रखना इंतेहाई ज़रूरी समझा जा रहा है। चूँकि गरमाई तातीलात में बच्चे अपने फ़ित्री शरारती अमल में मगन रहते हैं एसे में सरपरस्तों को चाहीए कि वो बच्चों पर कड़ी नज़र रखें, शरारत में उनके खेल कूद का अमल उनके लिए जान-लेवा साबित हो सकता है।

एसे ही दो वाक़ियात शहर के इलाके हुमायूँनगर और नवाही इलाक़ा मलकाजगिरी में पेश आए। हुमायूँनगर पुलिस के मुताबिक़ 8 साला डेनिस पीटर इमारत की पहली मंज़िल से मुश्तबा तौर पर गिर कर फ़ौत हो गई। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ डेनिस पीटर विजयनगर कॉलोनी इलाके के साकिन शाम पीटर की बेटी थी जो अपने मकान की पहली मंज़िल से नीचे गिर पड़ी।

ये कम-सिन स्टूडेंट पहली मंज़िल पर खेल में मसरूफ़ थी। पुलिस के मुताबिक़ इस तरह के एक और वाक़िये में 6 साला स्टूडेंट लिखीता जो मलकाजगिरी इलाके के साकिन अड्डो कंडालू की बेटी थी। खेल के दौरान गले में रस्सी के फंदे से फ़ौत हो गई। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ लिखीता का वाक़िया पिछ्ले हफ़्ते पेश आया। लड़की अपने मकान में छत से टंगी हुई रस्सी को गले में डाल कर खेल रही थी और रस्सी के साथ घूम रही थी कि रस्सी तंग होने से इस का गला तंग हो गया और वो शदीद मुतास्सिर हो गई जिसको फ़ौरी हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां ईलाज के दौरान वो फ़ौत हो गई। पुलिस मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT