Sunday , October 22 2017
Home / Islami Duniya / कराची में बम धमाका, 10 मुलाज़मीन पुलिस हलाक

कराची में बम धमाका, 10 मुलाज़मीन पुलिस हलाक

कम अज़ कम 10 मुलाज़मीन पुलिस हलाक और 30 से ज़्यादा दीगर ज़ख़्मी हो गए जबकि पुलिस की बस को निशाना बनाकर पाकिस्तान के साहिली शहर कराची में हमला किया गया जो शुबा है कि ख़ुदकुश बम हमला था। ये धमाका रज़्ज़ाक़ाबाद पुलिस ट्रेनिंग सेंटर शाह लतीफ़ क

कम अज़ कम 10 मुलाज़मीन पुलिस हलाक और 30 से ज़्यादा दीगर ज़ख़्मी हो गए जबकि पुलिस की बस को निशाना बनाकर पाकिस्तान के साहिली शहर कराची में हमला किया गया जो शुबा है कि ख़ुदकुश बम हमला था। ये धमाका रज़्ज़ाक़ाबाद पुलिस ट्रेनिंग सेंटर शाह लतीफ़ के इलाक़ा में उस वक़्त किया गया जबकि पुलिस की बस पुलिस तर्बीयती मर्कज़ के अहाता से रवाना हो रही थी।

ऐनी शाहिदीन ने निशानदेही की है कि एक ख़ुदकुश बम बर्दार ने धमाको मादों से भरी हुई अपनी गाड़ी पुलिस की वैन से टकरा दी थी जिस में 50 से ज़्यादा अरकान अमला सवार थे और जो बिलावल हाउज़ पर अपनी डयूटी अंजाम देने के लिए जा रहे थे।

सीनियर सुपरिनटेन्डेन्ट पुलिस मालेर राव अनवर ने कहा कि ताहम पुलिस इस मुआमला की तहक़ीक़ात कर रही है ताकि हक़ायक़ से वाक़फ़ीयत हासिल की जा सके। इबतिदाई तफ़सीलात के बामूजिब 10 ता 15 किलोग्राम धमाको माद्दा इस धमाका के लिए इस्तेमाल किया गया है।

TOPPOPULARRECENT