Saturday , August 19 2017
Home / District News / करीमनगर पासपोर्ट दफ़्तर में दुबारा काम शुरू

करीमनगर पासपोर्ट दफ़्तर में दुबारा काम शुरू

करीमनगर 04 फ़रवरी:करीमनगर में पासपोर्ट ऑफ़िस तक़रीबन ढाई साल से बंद रहने के सबब अवाम को मुश्किलात का सामना था, अब दुबारा यहां काम शुरू कर दिया गया है और रोज़ाना तक़रीबन 120 दरख़ास्तों की जांच करते हुए अहले दरख़ास्त गुज़ारों को पासपोर्ट की इजराई अमल में लाई जा रही है। ज़िला के अवाम ही नहीं बल्कि क़रीबी अज़ला के लोग भी इस्तेफ़ादा कर रहे हैं।

कांग्रेस के दौरे हुकूमत में करीमनगर के अवाम को पासपोर्ट के लिये मुश्किल के सबब यहां आरिज़ी पासपोर्ट ऑफ़िस 2012 में क़ायम किया गया था पासपोर्ट ऑफ़िस को निज़ामबाद मुंतक़िल कर दिया गया था जिससे मुक़ामी अवाम को मुश्किलात पेश आरही थीं। मुक़ामी रुकने पार्लियामेंट पूनम प्रभाकर की कोशिशों के सबब दुबारा करीमनगर में फ़रव‌री साल 2013 में पासपोर्ट दफ़्तर का क़ियाम अमल में लाया गया था।यहां मुनासिब अमला नहीं था और हैदराबाद से अमला पंद्रह दिन में एक मर्तबा यहां ख़िदमात अंजाम दे रहा था इस तरह आठ माह बाद पासपोर्ट ऑफ़िस को मुकम्मिल तौर पर बंद कर दिया गया। मौजूदा रुकने पार्लियामेंट की कोशिशों के सबब दुबारा पासपोर्ट ऑफ़िस को बनाया गया।

ऑनलाइन वेब साईट www.passport.india.gov.in में दाख़िल करके यूज़र रजिस्ट्रेशन पर क्लिक करके पूछे गए सवाल को भर कर दाख़िल किया जाना चाहीए। पासपोर्ट दफ़्तर के औक़ात सुबह 9:30 ता 12:30 बजे हासिल कर लेना चाहीए और फिर दरख़ास्त दाख़िल करें।

TOPPOPULARRECENT