Tuesday , October 17 2017
Home / District News / करीमनगर में मजलिस का दो सियासी पार्टीयों से इत्तेहाद

करीमनगर में मजलिस का दो सियासी पार्टीयों से इत्तेहाद

करीमनगर में मजलिस इत्तेहाद उलमुस्लिमीन शाख़ की तरफ से मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस में मौजूदा चुनाव में करीमनगर हलक़ा अससेंबली कांग्रेस उम्मीदवार चीलमेडा लक्ष्मी नरसिम्हा राव‌ और पारलीमानी हलक़ा उम्मीदवार विनोद कुमार ( टी आर एस

करीमनगर में मजलिस इत्तेहाद उलमुस्लिमीन शाख़ की तरफ से मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस में मौजूदा चुनाव में करीमनगर हलक़ा अससेंबली कांग्रेस उम्मीदवार चीलमेडा लक्ष्मी नरसिम्हा राव‌ और पारलीमानी हलक़ा उम्मीदवार विनोद कुमार ( टी आर एस ) की ताईद का एलान कर दिया गया है।

सय्यद वहाज उद्दीन ज़िला सदर जनरल सेक्रेटरी सय्यद ग़ुलाम अहमद हुसैन और टाउन सदर मुहम्मद अब्बास समी ने मुशतर्का तौर पर इस का एलान करते हुए कहा कि कल से असेंबली हलक़ा और पारलीमानी हलक़ा में मजलिस के कारकुन और क़ाइदीन अपने ताईदी उम्मीदवारों के हक़ में चुनाव मुहिम चलाईंगे और घर घर पहुंच कर मुहिम चलाईंगे 25 वीं डिवीज़न में इस मौके पर चीलमेडा लक्ष्मी नरसिम्हा राव‌ ने चुनाव दफ़्तर का भी इफ़्तेताह किया जिस में मजलिस के सदर और उम्मीदवार की तसावीर के साथ बयानर लगा हुआ है।

इस तरह करीमनगर में जुमला 25 डिवीज़न में चुनाव दफ़ातिर खोले जाने का एलान किया। मजलिस के इस सियासी गठबंधन की वजह से मुक़ामी कांग्रेस के क़ाइदीन में उलझन पैदा होगई है।

मौजूदा एम पी पूनम प्रभाकर हलक़ा पारलीमानी उम्मीदवार भी कुछ परेशान से हैं पहले से ही कुछ तबक़ात उन के ख़िलाफ़ थे अब उन की कामयाबी के लिए मुश्किलात पैदा होगई हैं।

जबकि बाज़ का कहना हैके मजलिस की ताईद चीलमेडा लक्ष्मी नरसिम्हा राव‌ को बजाये कामयाबी के नाकामी की तरफ़ ले जाएगी। कहा जा रहा हैके मुस्लिम और ग़ैर मुस्लिम जो मजलिस के मुख़ालिफ़ीन हैं वो नाराज़ हैं और वो नरसिम्हा राव‌ की ताईद से दस्तबरदार होजाएंगे।

TOPPOPULARRECENT