Friday , October 20 2017
Home / India / कर्नाटक में सेलाब से 119 अफ़राद हलाक

कर्नाटक में सेलाब से 119 अफ़राद हलाक

2724 करोड़ रुपये मालियती जायदाद तबाह, गुजरात में मामूलात-ए-ज़िंदगी मफ़लूज

2724 करोड़ रुपये मालियती जायदाद तबाह, गुजरात में मामूलात-ए-ज़िंदगी मफ़लूज

कर्नाटक में ज़बरदस्त बारिश की वजह से सेलाब आ गया और इससे मुताल्लिक़ा हादिसात में कम अज़ कम 119 जानें ज़ाए होगईं और 2724.37 करोड़ रुपये मालियती जायदादें तबाह होगईं। चीफ़ मिनिस्टर सदा रामिया ने बैन विज़ारती मर्कज़ी टीम बराए सेलाब के बारिश से मुतास्सिरा रियास्ती इलाक़ों के दौरे का हवाला देते हुए कहा कि ये दौरा एक‌ ता 18 सितंबर जारी रहा।

कर्नाटक में मामूल से 758 मिलीमीटर यानी 17 फ़ीसद ज़्यादा बारिश रिकार्ड की गई। जारीया साल कर्नाटक में 88 मिलीमीटर बारिश हुई। 8 अज़ला में औसत से 40 फ़ीसद ज़्यादा, 4 में 30 ता 40 फ़ीसद ज़्यादा, 5 में 20 ता 30 फ़ीसद ज़्यादा बारिश हुई। एक याददाश्त मुख़्तलिफ़ महिकमों के साथ मुशावरत के ज़रीये तैयार की गई है जो मर्कज़ी हुकूमत को रवाना की जाएगी जिस के बमूजब 2724.37 करोड़ रुपये मालियती जायदाद का नुक़्सान हुआ है।

राजकोट और वडोदरा से मौसूला ख़बरों के बमूजब सौ राष़्ट्रा के इलाक़े में ज़बरदस्त बारिश की वजह से मामूलात-ए-ज़िंदगी मफ़लूज होगए। ट्रेनों और सड़कों पर नक़ल-ओ-हरकत मुअत्तल होगई। तीन हज़ार अफ़राद को तालाबों में हद से ज़्यादा पानी आ जाने की वजह से महफ़ूज़ मुक़ामात को मुंतक़िल कर दिया गया। 7700 अफ़राद जो बारिश की वजह से बाक़ी रियासत से कट कर अलैहदा होगए थे, महफ़ूज़ मुक़ामात को मुंतक़िल कर दिये गया है।

ज़बरदस्त बारिश से सौ राष़्ट्रा के तमाम 7 अज़ला में ज़बरदस्त तबाही फैली है। सिर्फ़ राजकोट में गुज़िश्ता 36 घंटों में 500 मिलीमीटर बारिश रिकार्ड की गई। मुंबई से आने वाली 8 , अहमदाबाद और राजकोट से 2 और वडोदरा और भाओनगर से एक एक ट्रेन मंसूख़ करदी गई है। जूनागढ़ में खोडियार डैम में हद से ज़्यादा पानी आ जाने की वजह से तक़रीबन दो हज़ार अफ़राद का तख़लिया करवाया गया है। ताहाल बारिश से मुताल्लिक़ा हादिसात में किसी मौत की इत्तेला नहीं मिली है। कई मवेशी साया जी गार्डन से महफ़ूज़ मुक़ाम पर मुंतक़िल कर दिए गए हैं क्योंकि सेलाब ज़ौ में दाख़िल होगया था।

TOPPOPULARRECENT