Saturday , October 21 2017
Home / Khaas Khabar / कशमीर में फ़िर्कावाराना सूरत-ए-हाल संगीन

कशमीर में फ़िर्कावाराना सूरत-ए-हाल संगीन

जम्मू-ओ-कश्मीर में फ़िर्कावाराना सूरत-ए-हाल संगीन होती जा रही है। किश्त्वाड‌ में फ़िर्कावाराना फ़साद तेज़ी से फैल गया है। ये फ़साद दीगर इलाक़ों में भी बरपा हुआ। पुलिस ने जम्मू, उद्यमपुर, राजौरी, राइसी टाउन और लाखनपुर टाउन ज़िला कठवा के

जम्मू-ओ-कश्मीर में फ़िर्कावाराना सूरत-ए-हाल संगीन होती जा रही है। किश्त्वाड‌ में फ़िर्कावाराना फ़साद तेज़ी से फैल गया है। ये फ़साद दीगर इलाक़ों में भी बरपा हुआ। पुलिस ने जम्मू, उद्यमपुर, राजौरी, राइसी टाउन और लाखनपुर टाउन ज़िला कठवा के मुख़्तलिफ़ हिस्सों में कर्फ़यू नाफ़िज़ किया है। किश्त्वाड‌ में मुसलसल तीसरे दिन भी कर्फ़यू जारी रहा जहां पर जुमा के दिन ईद-उल-फ़ित्र के मौक़े पर फ़िर्कावाराना फ़साद फूट पड़ा था। उस फ़साद में दो हलाक और कम अज़ कम 30 अफ़राद ज़ख़मी हुए थे।

हुकूमत ने सियासी क़ाइदीन और अलाहिदगी पसंदों को इस ज़िले का दौरा करने की इजाज़त देने से इनकार कर दिया है। एहतियाती इक़दामात के तौर पर रियासत में अमरनाथ यात्रा और मोबाईल सरविस मुअत्तल करदी गई है। जम्मू यूनीवर्सिटी के इमतिहानात भी मुल्तवी कर दिए गए हैं। नज़्म-ओ-नसक़ ने सूरत-ए-हाल को पुरअमन अलबत्ता कशीदा बताया है। उद्यमपुर, कुथवा और सांभा अज़ला में भी कर्फ़यू लगाया गया है। फ़ौज फ्लैग मार्च करते हुए मुक़ामी नज़्म-ओ-नसक़ से तआवुन करर ही है। जम्मू डीवीझ़नल कमिशनर शनत मानव ने कहा कि पुलिस ने सूरत-ए-हाल पर क़ाबू पाने के लिए इक़दामात किए हैं। हफ़्ते के दिन जम्मू में 7 दुकानात को आग लगादी गई थी और आतिशज़दगी के कई वाक़ियात पेश आए थे। इन इलाक़ों में फ़ौरी तौर पर कर्फ़यू लगाया गया है।
झड़पों के दौरान एक पुलिस ओहदेदार समेत‌ 7 अफ़राद ज़ख्मी हुए हैं। जम्मू और इस के मुज़ाफ़ात में भी झड़पें हुई हैं। जम्मू श्रीनगर क़ौमी शाहराह पर मोटर गाडियों की हमल-ओ-नक़ल बंद है। दूसरे दिन भी ट्रैफ़िक दिखाई नहीं दी। ट्रैफ़िक को बहाल करने के लिए फ़ौज की ज़ाइद फ़ोर्स को तयनात‌ किया गया है। हस्सास इलाक़ों में अवाम के जमा होने पर पाबंदी आइद की गई है। सड़कों पर ख़ारदार तार लगा दिए गए हैं।

कल किसी भी इलाक़े से कोई नाख़ुशगवार वाक़िया की इत्तिला नहीं मिली । पुलिस ओहदेदार ने कहा कि बी जे पी लीडर अरूण जेटली को जम्मू एयरपोर्ट पर दिल्ली से आमद के साथ ही गिरफ़्तार कर लिया गया और वो दिल्ली वापिस होंगे। चीफ़ मिनिस्टर ने अपने सीनियर काबीनी रफ़क़ा के साथ जम्मू का दौरा किया है। उन्हों ने अमन की बहाली की कोशिशों के लिए मुक़ामी शहरियों से मुलाक़ात की ।

उमर अबदुल्लाह ने इस ख़्याल को मुस्तरद कर दिया कि ज़िला नज़म-ओ-नसक़ ने तशद्दुद पर क़ाबू पाने के लिए कुछ नहीं किया। उन्होंने कहा कि पुलिस ने चंद घंटों के अंदर ही सूरत-ए-हाल को पुरअमन बनाया है। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि सियासी पार्टियां अवाम के जज़बात को भड़का रही हैं, जिसके नतीजे में किश्तवाड‌ में फ़िर्कावाराना फ़साद फूट पड़ा। उन्होंने कहा कि अब तक फ़िकर्परस्त ताक़तें अपने मक़ासिद में कामयाब नहीं हुई हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने अवाम पर ज़ोर दिया कि वो किश्तवाड‌ और दीगर इलाक़ों में सूरत-ए-हाल से मुताल्लिक़ अफ़्वाहों को नजरअंदाज़ करदें। फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ में मुलव्वस अफ़राद के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई का अह्द करते हुए उन्होंने कहा कि उन की हुकूमत ने फ़ैसला कर लिया है कि किसी भी पार्टी के लीडर को इन इलाक़ों का दौरा करने की इजाज़त नहीं दी जाएगी।
अरूण जेटली के समेत‌ दीगर कई लीडरों को जम्मू एयरपोर्ट पर हिरासत में लिया गया। सच्चाई ये है कि मैंने उन लोगों को 2008 और 2010 में भी अवाम को उकसाते हुए देखा है। इन का वाहिद मक़सद अपने ज़ाती सियासी मफ़ादात के लिए हालात को बिगाड़ना होता है। जम्मू कश्मीर बी जे पी सदर जुगल किशवर की ज़ेर-ए-क़ियादत बी जे पी वर्कर्स ने जम्मू एयरपोर्ट पहुंच कर अरूण जेटली का खैरमक़दम करने की कोशिश की लेकिन उन्हें भी हिरासत में लिया गया है।

चीफ़ मिनिस्टर जम्मू-ओ-कश्मीर उमर‌ अबदुल्लाह ने हिंदू और मुस्लिम दोनों तबक़ात के अफ़राद से अपील की है कि वो जम्मू ख़ित्ते में फ़िर्कावाराना हम आहंगी को बरक़रार रखे। उन्होंने गड़बड़ज़दा इलाक़ों से बी जे पी क़ाइदीन को दूर रखने अपने फ़ैसले को हक़ बजानिब क़रार दिया। अबदुल्लाह ने कहा कि दो तबक़ात के अफ़राद में तसादुम से दुश्मनों को इस्तिहसाल का मौक़ा मिलता है हमें दुश्मन ताक़तों के मक़ासिद को नाकाम बनाने के लिए अमन से रहने की ज़रूरत है।

TOPPOPULARRECENT