Wednesday , August 23 2017
Home / Khaas Khabar / कश्मीरी बच्चों से नायब सदरे जम्हुरिया की मुलाक़ात

कश्मीरी बच्चों से नायब सदरे जम्हुरिया की मुलाक़ात

NEW DELHI, JAN 6 (UNI):- Vice President Hamid Ansari (C) meeting with the students from Jammu and Kashmir, in New Delhi on Wednesday. UNI PHOTO-28U

नई दिल्ली: जम्मू-कश्मीर से ताल्लुक़ रख़ने 241 बच्चों इनके अलावा अस्करियतपसंदी के मुतासरीन, समाज के कमज़ोर तबक़ात ने आज नायब सदर जम्हुरीया हामिद अंसारी से मुलाक़ात की। ये कश्मीरी बच्चे यूथ एक्सचेंज प्रोग्राम वतन को जानो के सिलसिले में यहां आए हैं जिसका एहतेमाम मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला के तावुन से जम्मू-कश्मीर स्टेट रेहेबालटस काउंसिल ने किया है।

बच्चों से तबादला ख़्याल करते हुए मिस्टर हामिद अंसारी ने कहा कि इन बच्चों को कामयाबी हासिल करने के लिए आसमान की बुलंदियों को छूता होगा । जुमला 241 बच्चों और नौजवानों में 102 की उमरें 15-24 के दरमियान है जबकि बच्चे यतीम हैं। प्रोग्राम के तहत मुंख़बा बच्चों को मुल्क‌ की मुख़्तलिफ़ रियासतों की तरक़्क़ी और तहज़ीब से वाक़िफ़ करवाया जाएगा।

ये ग्रुप मुल्क भर में तारीख़ी , तहज़ीबी और तालीमी मुक़ामात का दौरा करेगा। इन बच्चों ने अब तक अपने ज़िले के सिवा-ए-कुछ भी नहीं देखा, लिहाज़ा इन्हें कुतुबमीनार , मेट्रो रेल और टेक्नालोजी तरक़्क़ी का मुशाहिदा करवाया जाएगा और आगरा का ताज-महल घुमाया जाएगा।

एग्ज़िक्युटिव‌ डायरेक्टर, काउंसिल रूबीना कौसर ने ये इत्तेला दी और बताया कि बच्चों के इंतेख़ाब में अस्करीयतपसंद के मुतासरीन यतीम-ओ-यसीर और कमज़ोर तबक़ात को तरजीह दी गई है जबकि ये प्रोग्राम साल 2012 में शुरू किया गया था। इन बच्चों की मुलाक़ात सदरे जम्हुरिया , वज़ीर-ए-आज़म और मर्कज़ी वज़ीरे दाख़िला से करवाई जाएगी।

TOPPOPULARRECENT