Monday , October 23 2017
Home / India / कश्मीर में चार अफ़राद की हलाकतों के ख़िलाफ़ एहतिजाज

कश्मीर में चार अफ़राद की हलाकतों के ख़िलाफ़ एहतिजाज

श्रीनगर, 20 जुलाई: (पी टी आई) जम्मू-ओ-कश्मीर में बी एस एफ़ जवानों की फायरिंग में चार अफ़राद की हलाकत के ख़िलाफ़ रियासत भर में बड़े पैमाने पर एहतिजाजी मुज़ाहिरों का आग़ाज़ हो गया । झड़पों में 19 सेक्युरिटी अहलकारों के बिशमोल 40 अफ़राद ज़ख़मी हो गए

श्रीनगर, 20 जुलाई: (पी टी आई) जम्मू-ओ-कश्मीर में बी एस एफ़ जवानों की फायरिंग में चार अफ़राद की हलाकत के ख़िलाफ़ रियासत भर में बड़े पैमाने पर एहतिजाजी मुज़ाहिरों का आग़ाज़ हो गया । झड़पों में 19 सेक्युरिटी अहलकारों के बिशमोल 40 अफ़राद ज़ख़मी हो गए हैं ।

रियासत में पैदा शूदा कशीदगी के पेशे नज़र वादी कश्मीर के तमाम बड़े कस्बो में कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया गया और जम्मू से अमरनाथ यात्रा रोक दी गई । यात्रियों के मज़ीद जत्थों को वादी की सिम्त बढ़ने से रोक दिया गया है । पुलिस ने कहा कि ज़िला रामबन में गुज़श्ता रोज़ चार अफ़राद की हलाकतें हुई थीं ।

गुज़श्ता रोज़ के तशद्दुद के ज़िमन में अवामी शिकायात की बुनियाद पर बी एस एफ़ और रियासती पुलिस के ख़िलाफ़ तीन एफ़ आई आर दर्ज किए गए हैं । आई जी पी (जम्मू ज़ोन) राजेश कुमार ने कहा कि फायरिंग के ज़िमन में हम ने गोल पुलिस स्टेशन में तीन एफ़ आई आर दर्ज किए हैं ।

बी एस एफ़ (फ़रंटीयर) के आई जी राजीव कृष्णा ने कहा कि राम बिन में बी एस एफ़ कैंप के बाहर जमा शूदा हुजूम के तशद्दुद के ख़िलाफ़ बी एस एफ़ एक एफ़ आई आर दर्ज कराएगी । एक सरकारी ओहदेदार ने कहा कि एहतियाती तदाबीर के तौर पर श्रीनगर जम्मू क़ौमी शाहराह को आधी रात के बाद बंद कर दिया गया । रियासत के दूसरे मुक़ामात पर भी एहतिजाज की इत्तिला मिली है ।

TOPPOPULARRECENT