Monday , October 23 2017
Home / Crime / कश्मीर में लश्कर‍-ए‍‍-तैयबा की टोली बेनकाब

कश्मीर में लश्कर‍-ए‍‍-तैयबा की टोली बेनकाब

सिक्योरिटी फोर्सेस ने आज शुमाली कश्मीर में चार अस्करीयत पसंदों की गिरफ़्तारी के साथ लश्कर‍‍-ए‍-तैय‌बा के अड्डे को बेनकाब किया है। एक पुलिस तर्जुमान ने कहा कि सोपोर पुलिस और 22 राष्ट्रीय राइफल्स ने लश्कर‍‍-ए‍-तैय‌बा के मुक़ाम का इस

सिक्योरिटी फोर्सेस ने आज शुमाली कश्मीर में चार अस्करीयत पसंदों की गिरफ़्तारी के साथ लश्कर‍‍-ए‍-तैय‌बा के अड्डे को बेनकाब किया है। एक पुलिस तर्जुमान ने कहा कि सोपोर पुलिस और 22 राष्ट्रीय राइफल्स ने लश्कर‍‍-ए‍-तैय‌बा के मुक़ाम का इस के चार अरकान की गिरफ़्तारी के ज़रीया इन्किशाफ़ किया है।

इस अड्डे से सोपोर में ग्रेनेड हमले किए गए थे। तर्जुमान ने कहा कि महरूस अस्करीयत पसंदों की शनाख़्त तौसीफ अहमद डार , मजीद गुलज़ार , तौसीफ अहमद , नमीज़ अहमद यातो तमाम साकिनान नौ पूरा (सोपोर)की हैसियत से की गई है। उन के क़बज़े से दो दस्ती बम बरामद किए गए।

तर्जुमान के मुताबिक़ इब्तेदाई तहक़ीक़ात से इन्किशाफ़ हुआ कि ये टोली 16 अक्तूबर को नौ पूरा के एक मकान में ग्रेनेड फेंकने में मुलव्विस‌ हुई । ये तीसरी लश्कर‍‍-ए‍-तैय‌बा टोली है जिसे गुज़िश्ता हफ़्ते के दौरान वादी में बेनकाब किया गया और ये सोपोर की दूसरी टोली है।

TOPPOPULARRECENT