Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / कस्तूरबा गांधी पीस सैंटर का सम्पोज़ीम

कस्तूरबा गांधी पीस सैंटर का सम्पोज़ीम

हैदराबाद२५नवंबर (रास्त) आलमी यौम इंसिदाद तशद्दुद(सख्ती) बराए ख़वातीन के मौक़ा पर कौवा कस्तूरबा गांधी पीस सैंटर की जानिब से एक सम्पोज़ीम का एहतिमाम 26 नवंबर को 10 बजे दिन उर्दू घर मग़लपोरा पर किया जा रहा है। ख़वातीन के ख़िलाफ़ तशद्दु

हैदराबाद२५नवंबर (रास्त) आलमी यौम इंसिदाद तशद्दुद(सख्ती) बराए ख़वातीन के मौक़ा पर कौवा कस्तूरबा गांधी पीस सैंटर की जानिब से एक सम्पोज़ीम का एहतिमाम 26 नवंबर को 10 बजे दिन उर्दू घर मग़लपोरा पर किया जा रहा है। ख़वातीन के ख़िलाफ़ तशद्दुद & ज़िम्मेदार कौन? के उन्वान पर डाक्टर आमना तहसीन अस्सिटैंट प्रोफ़ैसर शोबा तालीम-ए-निस्वाँ, मौलाना आज़ाद उर्दू यूनीवर्सिटी रोशनी डालेंगी। जनाब ऐस पिलानी सैक्रेटरी-ओ-सीनीयर जज ख़वातीन के ख़िलाफ़ तशद्दुद और तदारुक के उनवान से मुख़ातब करेंगी।

प्रोग्राम के आग़ाज़ में कॉलिज के तलबा-ए-ओ- तालिबात के लिए तक़रीरी मुक़ाबला बउनवान ख़वातीन के ख़िलाफ़ तशद्दुद और इस का हल मुनाक़िद किया जा रहा है। तलबा-ए-तालिबात से ख़ाहिश की जाती हीका वो अपना नाम रजिस्टर करवा लें। मज़ीद तफ़सीलात के लिए मुहतरमा मुमताज़ फ़ातिमा कोआर्डीनेटर एमपूरेंट से फ़ोन नंबर 8179270607 पर राब्ता करें।

TOPPOPULARRECENT