Tuesday , October 24 2017
Home / Sports / क़तर में क्रिकेट स्टेडियम तैयार होगया

क़तर में क्रिकेट स्टेडियम तैयार होगया

क़तर में मौजूद क्रिकेट शायक़ीन के लिए ये मौक़ा दस्तयाब होगया है कि वो यहां बैनुल-अक़वामी क्रिकेट मुक़ाबलों का मुशाहिदा करसकें क्योंकि मीसाईमीर में वेस्ट एंड पार्क प्रोजेक्ट मुकम्मल होचुका है जिस के बाद आलमी मेयार की सहूलयात से आ

क़तर में मौजूद क्रिकेट शायक़ीन के लिए ये मौक़ा दस्तयाब होगया है कि वो यहां बैनुल-अक़वामी क्रिकेट मुक़ाबलों का मुशाहिदा करसकें क्योंकि मीसाईमीर में वेस्ट एंड पार्क प्रोजेक्ट मुकम्मल होचुका है जिस के बाद आलमी मेयार की सहूलयात से आरास्ता क्रिकेट स्टेडियम तैयार है।

क़तर प्रॉपर्टी मैनिजमेंट के चेयरमेन माना इब्राहीम अलुमिना ने इस मौके पर इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कहा कि हम इंटरनेशनल क्रिकेट कौंसिल (आई सी सी) से राब्ता में हैं कि वो अपनी टीमों को मदऊ करते हुए यहां मुक़ाबले और टूर्नामेंटस के इनइक़ाद को यक़ीनी बनाए।

सैंचुरी 2 के डेवलपर्स ने वेस्ट इन प्रोजेक्ट को मुकम्मल किया है। गुजिश्ता रोज़ यहां इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए उन्होंने कहा कि वेस्ट इन पार्क आज अव्वाम के लिए खोल दिया जाएगा। ये वो पार्क है जिसे क़तर प्रॉपर्टी मैनिजमेंट ने साहब समूह शेख़ जसीम बिन मुहम्मद बिन सानी सोश्यल वेलफिय‌र फ़ाउंडेशन के इश्तिराक से तामीर किया है।

इस में फुटबॉल मैदान के इलावा क्रिकेट मुक़ाबलों की प्रेक्टिस के लिए 4 विकटें, 4 बैडमिंटन और 8 बास्कट बाल कोटस भी मौजूद है। इस में बच्चों के लिए थीम पार्क, रैस्टोरेंट और दीगर तफ़रीह के इंतिज़ामात मौजूद हैं।

TOPPOPULARRECENT