Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / क़ुदरती आफ़ात से निमटने प्लान्स तैय्यार करने की ज़रूरत

क़ुदरती आफ़ात से निमटने प्लान्स तैय्यार करने की ज़रूरत

हैदराबाद 13 दिसंबर ( पी टी आई ) : चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि आफ़ात समावी-ओ-दीगर आफ़ात से निमटने के लिए डीज़ासटर मैनिजमंट का गहराई के साथ मुताला करने की ज़रूरत है । बाईओलोजीकल डीज़ासटर मैनिजमंट पर दो रोज़ा का

हैदराबाद 13 दिसंबर ( पी टी आई ) : चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि आफ़ात समावी-ओ-दीगर आफ़ात से निमटने के लिए डीज़ासटर मैनिजमंट का गहराई के साथ मुताला करने की ज़रूरत है । बाईओलोजीकल डीज़ासटर मैनिजमंट पर दो रोज़ा कान्फ़्रैंस का इफ़्तिताह करने के बाद मुख़ातब करते हुए कहा कि इस सिलसिला में प्लान्स तैय्यार करने की ज़रूरत है ।

नैशनल डीज़ासटर मैनिजमंट अथॉरीटी ( एन डी एम ए ) ने रियास्ती हुकूमतों से कहा कि मुख़्तलिफ़ आफ़ात से निमटने के लिए अथॉरीटी केरहनुमा या ना ख़ुतूत पर संजीदगी से अमल दरआमद किया जाय । एन डी एम ए के वाइस चीरमन मिस्टर ऐम शशी धर रेड्डी ने कहा कि इन डी एम ए ने आफ़ात समावी , इंसान के पैदा करदा आफ़ात , बाईओलोजीकल और कैमीकल आफ़ात से निमटने के लिए रहनुमा या ना ख़ुतूत बनाए हैं ।

रियास्ती हुकूमतों को इस का संजीदगी के साथ नोट लेते हुए वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह की हिदायात के मुताबिक़ उन पर अमल दरआमद करना चाहीए । वो बाईओलोजीकल डीज़ासटर मैनिजमंट पर दो रोज़ा नैशनल कान्फ़्रैंस के इफ़्तिताही सैशन सेमुख़ातब कररहे थे जिस का एहतिमाम मुशतर्का तौर पर इन डी एम ए और एफ़ आई सी सी आई की जानिब से किया गया ।

मिस्टर शशी धर रेड्डी ने कहा कि इन रहनुमा या ना ख़ुतूत को मुताल्लिक़ा अश्ख़ास के साथ तवील मुशावरत के बाद वज़ा किया गया है । उन्हों ने रियास्ती हुकूमतों से ये भी कहा कि मुताल्लिक़ा स्टेट डीज़ासटर मैनिजमंट अथार्टीज़ के लिए एक फुलटाइम वाइस चीरमन का तक़र्रुर किया जाय और माहिरीन का एक पिया नल भी बनाया जाय ।।

TOPPOPULARRECENT