Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / क़ुरआन मजीद में गुमराह इंसानों केलिए राह हिदायत मौजूद

क़ुरआन मजीद में गुमराह इंसानों केलिए राह हिदायत मौजूद

हैदराबाद २६जुलाई:कल हिंद मजलिस तामीर मिल्लत के एसटीडी सर्किल के ज़ेर-ए-एहतिमाम मुनाक़िदा पहले करानी मुज़ाकरा से मुख़ातब होते हुए उलमाए किराम ने फ़रमाया कि इस माह-ए-मुबारक की फ़ज़ीलत नुज़ूल क़ुरआन की वजह से है । ये वो अज़ीम किताब

हैदराबाद २६जुलाई:कल हिंद मजलिस तामीर मिल्लत के एसटीडी सर्किल के ज़ेर-ए-एहतिमाम मुनाक़िदा पहले करानी मुज़ाकरा से मुख़ातब होते हुए उलमाए किराम ने फ़रमाया कि इस माह-ए-मुबारक की फ़ज़ीलत नुज़ूल क़ुरआन की वजह से है । ये वो अज़ीम किताब है जिस ने गुमराह इंसानों को राह हिदायत दिखलाई और शर-ओ-फ़साद से भरी दुनिया में अमन-ओ-सुकून क़ायम हुआ और आज भी दुनिया अमन-ओ-सुकून चाहती है तो इस का मुदावा क़ुरआन मजीद पर अमल करने में ही है । मौलाना सुलेमान सिकन्दर नायब सदर तामीर मिल्लत ने अपने सदारती ख़िताब में अल्लामा इक़बाल के कलाम को पेश करते हुए क़िरान मजीद को अज़ीम किताब क़रार दिया ।

डाक्टर मुहम्मद अबदाल माज़निज़ामी प्रोफ़ैसर-ओ-सदर शोबा अरबी मौलाना आज़ाद यूनीवर्सिटी ने बउनवान तदवीन क़ुरआन मुख़ातब करते हुए कहा कि तौरेत और दूसरी किताबें तहरीरी शक्ल में अल्लाह ताली ने इन पैग़म्बरों के हवाले कीं लेकिन तहरीरी शक्ल में आने के बावजूद आज महफ़ूज़ नहीं रहे ।

लेकिन क़ुरआन मजीद को अल्लाह ताली ने हज़रत जिब्रील अमीन के ज़रीया आनहज़रात मुहम्मद मुस्तफ़ा ई पर नाज़िल फ़रमाया लेकिन इस के बावजूद ये जिस तरहनाज़िल हुई हर्फ़ बह हर्फ़ उसी हालत में आज भी महफ़ूज़ है और ख़ुद अल्लाह ताली ने इस किताब की हिफ़ाज़त का ज़िम्मा लिया है ।

मौलाना रईस उद्दीन ने बउनवान क़ुरआन केहुक़ूक़ मुख़ातब करते हुए कहा कि क़ुरआन मजीद पर ईमान लाना कि ये अल्लाह ताली की तरफ़ से नाज़िल करदा ऐसी किताब है जिस पर कोई शक-ओ-शुबा की गुंजाइश नहीं है । दूसरा हक़ उस को सही तिलावत करना यानी मख़ारिज और तजवीद के क़ाईदों का ख़्याल रखते हुए ।

तीसरा हक़ उस को समझना और चौथा इस पर ग़ौर-ओ-फ़िक्र करना पांचवां जो अहम हक़ है इस पर अमल करना और छटा उस की तालीमात को दूसरों तक पहूँचाना है । क़ारी मुहम्मद सुलेमान की क़िरात कलाम पाक से मुज़ाकरा का आग़ाज़ हुआ और डाक्टर यूसुफ़ हामिदी मोतमिद एसटीडी सर्किल ने कार्रवाई चलाई और शुक्रिया अदा किया ।

TOPPOPULARRECENT