Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / कांग्रेस अरकान की असेंबली में ज़बरदस्त हंगामा आराई मीटिंग तीन मर्तबा मुल्तवी

कांग्रेस अरकान की असेंबली में ज़बरदस्त हंगामा आराई मीटिंग तीन मर्तबा मुल्तवी

तेलंगाना क़ानून असेंबली की मीटिंग अप्पोज़ीशन जमात कांग्रेस के अरकान के मुसलसिल एहतेजाज के सबब कोई भी मुक़र्ररा कार्रवाई के बगै़र मुल्तवी कर दिया गया।

तेलंगाना क़ानून असेंबली की मीटिंग अप्पोज़ीशन जमात कांग्रेस के अरकान के मुसलसिल एहतेजाज के सबब कोई भी मुक़र्ररा कार्रवाई के बगै़र मुल्तवी कर दिया गया।

अरकान के इन्हिराफ़ का मसला एवान में गूंज उठा और अप्पोज़ीशन कांग्रेस के अरकान ने मुसलसिल एहतेजाज करते हुए वकफ़ा-ए-सवालात के दौरान कार्रवाई को रोक दिया।

एवान को पहले 10 मिनट और बाद में 30 मिनट के लिए मुल्तवी किया गया लेकिन ये दोनों अलतवा एवान में नज़म-ओ-ज़बत बहाल नहीं करसके क्युंकि कांग्रेस के अरकान ने तहरीक अलतवा पर बेहस के लिए इसरार कररहे थे।

कांग्रेस के अरकान जो अपने बाज़ू पर सियाह बयाच लगाए हुए थे चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर रावा पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो दुसरे जमातों के अरकान मुक़न्निना को इन्हिराफ़ के लिए उकसाते हुए अपनी पार्टी में शमूलीयत की हौसलाअफ़्ज़ाई कररहे हैं।

अरकान 10 बजे दिन जैसे ही मीटिंग शुरू हुवी अपनी नशिस्तों से उठ खड़े होगए और इन्हिराफ़ के मसले से मुताल्लिक़ तहरीक मुराआत पर बेहस की फ़िलफ़ौर इजाज़त देने का मुतालिबा क्या।

कांग्रेस और तेलुगु देशम के मुतअद्दिद अरकान असेंबली-ओ-क़ानूनसाज़ कौंसिल के हालिया चंद दिनों में इन्हिराफ़ और हुक्मराँ टी आर एस में शमूलीयत के पस-ए-मंज़र में असल अप्पोज़ीशन जमात कांग्रेस ने ये तहरीक अलतवा पेश किया था।

पिछ्ले रोज़ इतवार को चीवड़ला के रुकने असेंबली यादिया ने कांग्रेस से इन्हिराफ़ करते हुए टी आर एस में शमूलीयत अहतयार किया था। इस वाक़िये ने अप्पोज़ीशन जमात को चिराग़-ए-पा कर दिया। कांग्रेस के अरकान इस बात पर बज़िद थे कि इन्हिराफ़ के मसले पर एवान में फ़िलफ़ौर बेहस की जाये और स्पीकर को चाहीए कि वो मुनहरिफ़ अरकान को रुकनीयत से नाअहल क़रार दें।

वज़ीर उमोर मुक़न्निना टी हरीश राव‌ इस दरमयान मुदाख़िलत करते हुए एहतेजाजी अरकान को याद दिलाया कि बिज़नस एडवाइजर कमेटी की तरफ़ से तए शूदा एजंडा के मुताबिक़ सब से पहले वकफ़ा-ए-सवालात मुक़र्रर होगा जिस के इख़तेताम के बाद ही तहरीक मुराआत पर बेहस के बारे में ग़ौर किया जा सकता है।

हरीश राव‌ ने कहा कि वो कांग्रेस ही है जिस ने सब से पहले इन्हिराफ़ की हौसलाअफ़्ज़ाई की थी। वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के टी रामा राव‌ ने कांग्रेस के ब्रहम अरकान का मज़ाक़ उड़ाते हुए कहा कि वो इन ( अप्पोज़ीशन अरकान) की जमात ( कांग्रेस) ही है जिस ने इन्हिराफ़ की हौसलाअफ़्ज़ाई।

के टी रामा राव‌ ने मज़ीद कहा कि हर कोई इस हक़ीक़ीत से बाख़बर हैके कांग्रेस ने 2004-ए-और 2009-ए-के दरमयान अपने दौर-ए-इक्तदार में टी आर एस के 26 के मिनजुमला 10 अरकान को इन्हिराफ़ के लिए अक़्सिया था और मुनहर फ़ैन को अपनी जमात में शामिल किया गया था लेकिन अब आप ( कांग्रेस) इस मसले पर दरस-ओ-नसीहत की कोशिश कररहे हैं।

उन के इस रिमार्क्स पर एहतेजाज करते हुए कांग्रेस के अरकान नारा लगाते हुए एवान के वस्त में पहुंच गए और स्पीकर मधु सुदन चारी ने 10 मिनट के लिए एवान की कार्रवाई को मुल्तवी कर दिया जैसे ही एवान की कार्रवाई दूसरी मर्तबा शुरू हुई इस मसले पर हंगामा आराई जारी रही।

स्पीकर ने एवान में नज़म-ओ-ज़बत बहाल करने मुतअद्दिद मर्तबा अपील की जो बेसूद साबित होने पर 30 मिनट के लिए मीटिंग मुल्तवी कर दिया गया। तीसरी मरतबहप मीटिंग को 10 बजे दिन तक मुल्तवी कर दिया गया।

TOPPOPULARRECENT