Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / कांग्रेस कभी तेलंगाना नहीं देगी : जोपली कृष्णा राउ

कांग्रेस कभी तेलंगाना नहीं देगी : जोपली कृष्णा राउ

हैदराबाद। 31 अक्टूबर, ( सियासत न्यूज़) कांग्रेस कभी तेलंगाना नहीं देगी साबिक़ रियास्ती वज़ीर-ओ-मुस्ताफ़ी रुकन असमबली मिस्टर जय कृष्णा राॶ ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत के दौरान ये बात कही।

हैदराबाद। 31 अक्टूबर, ( सियासत न्यूज़) कांग्रेस कभी तेलंगाना नहीं देगी साबिक़ रियास्ती वज़ीर-ओ-मुस्ताफ़ी रुकन असमबली मिस्टर जय कृष्णा राॶ ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत के दौरान ये बात कही।

उन्हों ने तेलंगाना राष़्ट्रा समीती में शमूलीयत के ऐलान के मौक़ा पर ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत के दौरान इस बात का एतराफ़ किया कि वो कांग्रेस से क़ता तअल्लुक़ का काफ़ी अर्सा से मंसूबा तैय्यार कररहे थे चूँकि उन्हें इस बात का एहसास होचुका है कि कांग्रेस अलहदा रियासत की तशकील के हक़ में नहीं है। मिस्टर जोपली कृष्णा राॶ ने बताया कि पार्टी आला कमान सीमा आंधरा क़ाइदीन के दबाॶ में काम कररहे हैं जिस के सबब तेलंगाना अवाम की आवाज़ को दबाने की कोशिश की जा रही है।

उन्हों ने तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले कांग्रेसी अरकान असमबली-ओ-वुज़रा को बेबस वलाचार क़रार देते हुए कहा कि ओहदे रखते हुए भी मुंख़बा अवामी नुमाइंदे कांग्रेस में अपना मौक़िफ़ पेश करने से क़ासिर हैं। उन्हों ने रेल रोको एहतिजाज के दौरान कांग्रेस अरकान पार्लीमान-ओ-अरकान असमबली पर दर्ज करदा मुक़द्दमात का हवाला देते हुए बताया कि बरसर-ए-इक़तिदार पार्टी की जानिब से तहरीक तेलंगाना में शामिल कांग्रेसी क़ाइदीन पर भी संगीन दफ़आत के तहत मुक़द्दमात का इंदिराज इस बात का सबूत है कि कांग्रेस मुख़ालिफ़ तेलंगाना है। मिस्टर जय कृष्णा राव ने बताया कि इन के इलावा मज़ीद कई अरकान असमबली-ओ-अरकान पार्लीमान पार्टी से क़ता तअल्लुक़ की मंसूबा बंदी कररहे हैं और बहुत जल्द इलाक़ा तेलंगाना में कांग्रेस का सफ़ाया होजाएगा।

मिस्टर जय कृष्णा राव ने तहरीक तेलंगाना में शिद्दत पैदा करने का ऐलान करते हुए कहा कि 42यौम की आम हड़ताल के इलावा 700से ज़ाइद नौजवानों की ख़ुदकुशी के बावजूद कांग्रेस आला कमान ने आँखें नहीं खोली जिस के सबब वो दिलबर्दाशता होचुके हैं और तेलंगाना अवाम के जज़बात का एहतिराम करते हुए पार्टी की इबतिदाई रुकनीयत से मुस्ताफ़ी होरहे हैं। मिस्टर जय कृष्णा राव रुकन असमबली कोला पुर ( महबूबनगर ) के हमराह अरकान असमबली मिस्टर टी राजिया रुकन असमबली स्टेशन घुन पुर ( वरनगल ) और मिस्टर ऐस सत ना रावना रुकन असमबली रामा गनडम ( करीमनगर ) ने भी कांग्रेस पार्टी की इबतिदाई रुकनीयत से अस्तीफ़ा पेश करदिया।

इस मौक़ा पर इन अरकान असमबली ने भी कांग्रेस पर इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस तेलंगाना क़ाइदीन को मजबूर-ओ-बेबस बनाने की कोशिश कररही है और इलाक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन पर दबाव डाला जा रहा है।कांग्रेस छोड़ने वाले अरकान असमबली ने बताया कि बहुत जल्द तेलंगाना अलाक़हका कांग्रेस में एक भी क़ाइद बाक़ी नहीं रहेगा चूँकि हर सयासी क़ाइद को अवाम के जज़बात का एहतिराम करते हुए उन की ख़ाहिशात के आगे मजबूर होना पड़ेगा। इन अरकान असमबली ने बतायाकि कांग्रेस में इलाक़ा तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले मुंख़बा अवामी नुमाइंदों की कोई हैसियत-ओ-वक़ात बाक़ी नहीं रही और सीमा आंधरा के क़ाइदीन का पार्टी में ग़लबा बरक़रार है।

TOPPOPULARRECENT