Thursday , October 19 2017
Home / India / कांग्रेस की मुंबई यूनिट के जनरल सेक्रेटरी अजीत सावंत मुअत्तल

कांग्रेस की मुंबई यूनिट के जनरल सेक्रेटरी अजीत सावंत मुअत्तल

मुंबई, ०२ फ़रवरी ( पी टी आई ) अपनी इंतेख़ाबी हिक्मत-ए-अमली पर खुली तन्क़ीदों पर शदीद रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कांग्रेस ने आज पार्टी के मुंबई यूनिट के जनरल सेक्रेटरी अजीत सावंत की मुअत्तली का ऐलान किया । एम पी सी सी सदर मानक राव ठाकरे ने

मुंबई, ०२ फ़रवरी ( पी टी आई ) अपनी इंतेख़ाबी हिक्मत-ए-अमली पर खुली तन्क़ीदों पर शदीद रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कांग्रेस ने आज पार्टी के मुंबई यूनिट के जनरल सेक्रेटरी अजीत सावंत की मुअत्तली का ऐलान किया । एम पी सी सी सदर मानक राव ठाकरे ने कहा कि सावंत को पार्टी मुख़ालिफ़ सरगर्मीयों की बुनियाद पर मुअत्तल किया गया है ।

उन्हों ने पार्टी क़ाइदीन के ख़िलाफ़ लगाए गए इल्ज़ामात को बेबुनियाद क़रार दिया । याद रहे कि पैर के रोज़ सावंत ने वज़ीर-ए-आला पृथ्वी राज चौहान को सख़्त लब-ओ-लहजा इख़तेयार करते हुए एक मकतूब तहरीर किया था जहां उन्हों ने बाअज़ क़ाइदीन को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि वो वज़ीर-ए-आला को गुमराह कररहे हैं और ये भी पूछा था कि पार्टी ने इंतेख़ाबी तैयारीयां की हैं या नहीं और इस की इंतेख़ाबी हिक्मत-ए-अमली किया है । जबकि सावंत ने अपना दिफ़ा करते हुए कहा था कि उन्हों ने सिर्फ उन नकात को उठाया है जो पार्टी के मुफ़ाद में थे ।

TOPPOPULARRECENT