Wednesday , August 23 2017
Home / AP/Telangana / कांग्रेस के चलो मल्लनासागर प्रोग्राम को पुलिस ने नाकाम बनादिया

कांग्रेस के चलो मल्लनासागर प्रोग्राम को पुलिस ने नाकाम बनादिया

हैदराबाद 27 जुलाई: कांग्रेस क़ाइदीन और पुलिस में टकराओ से गांधी भवन के इलाक़े में कशीदगी पैदा हो गई और काफ़ी देर तक ट्रैफ़िक जाम हो गई। पुलिस ने कांग्रेस के चलो मल्लनासागर प्रोग्राम को नाकाम बनाते हुए कांग्रेस क़ाइदीन को गिरफ़्तार कर लिया और उन्हें गोशामहल, नारायणगुड़ा के अलावा शहर के दूसरे पुलिस स्टेशन मुंतक़िल कर दिया।

मेदक की तमाम सरहदों की नाका बंदी करते हुए तेलंगाना के मुख़्तलिफ़ अज़ला से मेदक पहूंचने की कोशिश करने वाले क़ाइदीन को रियासत के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर गिरफ़्तार कर लिया गया। मल्लनासागर मुतास्सिरीन की ताईद में मेदक बंद मुनज़्ज़म करने वाली असल अप्पोज़ीशन कांग्रेस ने मल्लनासागर के मुतास्सिरीन और लाठी चार्ज से ज़ख़मी होने वाले किसानों से मुलाक़ात करने के लिए मल्लनासागर प्रोग्राम मुनज़्ज़म किया जिसको पुलिस ने कांग्रेस क़ाइदीन को गिरफ़्तार करते हुए नाकाम बनादिया।

प्रोग्राम के मुताबिक़ कांग्रेस के अहम क़ाइदीन एस जयपाल रेड्डी, के जाना रेड्डी, मुहम्मद अली शीबर ,मल्लू भट्टी विक्रमारका, मधु गौड़ यशकी, जगा रेड्डी , बलराम नायक के अलावा दूसरे क़ाइदीन गांधी भवन से बज़रीया बस मल्लनासागर रवाना होने के लिए बाहर निकलते ही पुलिस ने उन्हें रोक लिया। मेदक में 144 सेक्शन नाफ़िज़ होने से वाक़िफ़ कराते हुए उन्हें जाने की इजाज़त नहीं दी जिस पर कांग्रेस क़ाइदीन और पुलिस के बीच लफ़्ज़ी झड़प हो गई और हालत कशीदा हो गए। कांग्रेस क़ाइदीन मल्लनासागर जाने की ज़िद पर अड़े रहे । बेहस-ओ-तकरार से दूर दूर तक ट्रैफ़िक जाम हो गई थी । कांग्रेस क़ाइदीन-ओ-कारकुन मुख़ालिफ़ हुकूमत नारे लगा रहे थे

TOPPOPULARRECENT