Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / कांग्रेस के नाराज़ क़ाइदीन बग़ावत पर आमादा

कांग्रेस के नाराज़ क़ाइदीन बग़ावत पर आमादा

कांग्रेस हाईकमान की तरफ से तेलंगाना में चुनाव फ़हरिस्त की इजराई के साथ ही पार्टी में नाराज़गीयाँ मंज़रे आम पर आगई हैं।

कांग्रेस हाईकमान की तरफ से तेलंगाना में चुनाव फ़हरिस्त की इजराई के साथ ही पार्टी में नाराज़गीयाँ मंज़रे आम पर आगई हैं।

मुशीराबाद से विनए को टिकट देने पर साबिक़ वज़ीर मुकेश गौड़ ब्रहम हैं और उनके फ़र्ज़ंद की तरफ से बाग़ी उम्मीदवार की हैसियत से मुक़ाबले का इशारा दिया है।

इस के अलावा मुसलमानों को नजरअंदाज़ करने पर पार्टी के अक़लियती क़ाइदीन 5 लोक सभा और 30 असेंबली हलक़ों से बहैसीयत आज़ाद उम्मीदवार मुक़ाबले की तैयारी कररहे हैं।

साबिक़ रुकने असेंबली शशी धर रेड्डी ने विजय शांति के ख़िलाफ़ मुक़ाबले का एलान किया है। पार्टी ने दो साबिक़ वुज़रा सबीता इंदिरा रेड्डी और शंकर राव‌ को टिकट नहीं दिया है।

सी पी आई के सीनीयर क़ाइद के नाराय‌ना ने बताया कि कांग्रेस ने असेंबली हलक़े स्टेशन घुनपुर और रामा गनडम असेंबली हलक़े सी पी आई के लिए छोड़ने से इत्तेफ़ाक़ किया था लेकिन जारी की गई फ़हरिस्त में इन दो हलक़ों से भी कांग्रेस उम्मीदवारों का एलान किया गया है।

अक़लियती क़ाइदीन सिराज उद्दीन आबिद रसूल ख़ान यूनुस सुलतान और ताहिर बिन हमदान के अलावा दुसरे टिकट के दावेदार थे लेकिन पार्टी ने टिक्टस की तक़सीम के मुआमले में अक़लियतों को यकसर नजरअंदाज़ कर दिया है।

वाज़िह रहे कि दुसरी जमातों से कांग्रेस में शामिल होने वाले 10 क़ाइदीन को पार्टी ने टिकट दिया है। इन में एक राज्य सभा रुकन और क़ानून साज़ कौंसिल के 3 अरकान भी शामिल हैं।पी शिव शंकर के फ़र्ज़ंद विनए कुमार को मुशयरा बाद से टिकट देने पर मुकेश गौड़ नाराज़ हैं।

TOPPOPULARRECENT