Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / कांग्रेस के बाग़ीयों के ख़िलाफ़ 3 जून के बाद फ़ैसला मुतवक़्क़े

कांग्रेस के बाग़ीयों के ख़िलाफ़ 3 जून के बाद फ़ैसला मुतवक़्क़े

हैदराबाद 18 मार्च: किरण कुमार रेड्डी हुकूमत के ख़िलाफ़ वाई एस आर कांग्रेस पार्टी और टी आर एस की तहरीक अदम एतेमाद पर पार्टी विहिप की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए तहरीक के जिन में वोट देने वाले कांग्रेस के बाग़ी अरकान के ख़िलाफ़ कार्रवाई पर हुक्म

हैदराबाद 18 मार्च: किरण कुमार रेड्डी हुकूमत के ख़िलाफ़ वाई एस आर कांग्रेस पार्टी और टी आर एस की तहरीक अदम एतेमाद पर पार्टी विहिप की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए तहरीक के जिन में वोट देने वाले कांग्रेस के बाग़ी अरकान के ख़िलाफ़ कार्रवाई पर हुक्मराँ जमात फ़िलहाल इंतेज़ार करो और देखो की पालिसी को तर्जीह दे रही है ।

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी बोतसा सत्य नारायना ने कहा है कि 20 मार्च को मुनाक़िद शुदणी कांग्रेस लेजिसलेचर पार्टी एस (सी एल पी) के मीटिंग में इन अरकान के ख़िलाफ़ तादीबी कार्रवाई पर ग़ौर किया जाएगा । उन की तजवीज़ से चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने भी इत्तिफ़ाक़ किया है ।

कांग्रेस के सीनीयर क़ाइदीन दो इमकानात पर ग़ौर कर रहे हैं । इन अरकान को असम्बली की रुकनीयत से महरूम किए जाने के बाद वो आज़ दाना तौर पर वाई एस आर कांग्रेस के लिए सरगर्म होजाएंगे । इस पार्टी के जेल में बंद रहनुमा जगन मोहन रेड्डी को एक नई ताक़त हासिल होगी और अंदरून छः माह ज़िमनी इंतिख़ाबात के इनइक़ाद की सूरत में वो दुबारा मुंतख़ब होसकते हैं इन में जगन की पार्टी की अददी क़ुव्वत में मज़ीद इज़ाफ़ा होसकता है।

चंद कांग्रेसी क़ाइदीन चाहते हैं कि बाग़ीयों के ख़िलाफ़ फ़िलफ़ौर कार्रवाई करते हुए दूसरों को भी सख़्त पैग़ाम दिया जाये और ज़िमनी इंतिख़ाबात की सूरत में कम से कम पाँच नशिस्तों पर कांग्रेस की कामयाबी को यक़ीनी बनाने की हिक्मत-ए-अमली इख़तियार की जाए दीगर कांग्रेसी क़ाइदीन ने इस्तिदलाल पेश किया है कि बाग़ी अरकान को 3 जून के बाद नाअहल क़रार दिए जाने की सूरत में ज़िमनी इंतिख़ाबात मुनाक़िद करने की ज़रूरत भी नहीं रहेगी ।

क्योंके आम इंतेख़ाबात के इनइक़ाद के लिए एक साल से कम मुद्दत बाक़ी रहने की सूरत में ज़िमनी इंतेख़ाबात की ज़रूरत बाक़ी नहीं रहती । मौजूदा ऐवान की मयाद 3 जून 2014 तक रहेगी ।

TOPPOPULARRECENT