Tuesday , October 17 2017
Home / India / कांग्रेस को किसी पार्टी से मुफ़ाहमत से दिलचस्पी नहीं

कांग्रेस को किसी पार्टी से मुफ़ाहमत से दिलचस्पी नहीं

उन्नाव ०९ फ़रवरी (पी टी आई) कांग्रेस की सदर सोनीया गांधी ने कहा है कि इन की पार्टी उत्तरप्रदेश असेंबली इंतेख़ाबात में किसी पार्टी के साथ मख़लूत हुकूमत में शामिल होने के लिए नहीं बल्कि ख़ुद अपनी हुकूमत तशकील देने के लिए मुक़ाबला कर रह

उन्नाव ०९ फ़रवरी (पी टी आई) कांग्रेस की सदर सोनीया गांधी ने कहा है कि इन की पार्टी उत्तरप्रदेश असेंबली इंतेख़ाबात में किसी पार्टी के साथ मख़लूत हुकूमत में शामिल होने के लिए नहीं बल्कि ख़ुद अपनी हुकूमत तशकील देने के लिए मुक़ाबला कर रही है।

सोनीया गांधी ने आज दोपहर चमरोली में एक इंतेख़ाबी जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए कहाकि कांग्रेस यहां कोई मख़लूत हुकूमत बनाने के लिए इंतेख़ाबी मुक़ाबला नहीं कर रही है बल्कि वो अपनी हुकूमत बनाने के लिए ये मुक़ाबला कर रही है।

उन्होंने कहाकि कांग्रेस इस रियासत के अवाम के साथ भरोसा पर मबनी रिश्ता बनाएगी जो हर अच्छे और बुरे वक़्त में अवाम के साथ रहेगी। उन्हों ने कहाकि बी जे पी, बी एस पी और समाजवादी पार्टी में कोई फ़र्क़ नहीं है। ये तमाम जमातें मुख़्तलिफ़ औक़ात में एक दूसरे से इत्तेहाद के साथ इंतेख़ाबी मुक़ाबला कर चुकी हैं और उन जमातों ने कुर्सियां तक़सीम करते हुए महिज़ अपने मुफ़ाद के लिए रियासत को तबाह-ओ-बर्बाद किया है।

कांग्रेस की सदर ने इस बात पर सख़्त तन्क़ीद की कि उत्तर प्रदेश में गुज़श्ता 22 साल के दौरान मुख़्तलिफ़ जमातों ने अपने इक़तिदार के दौरान अवाम को धोका दिया। रियासत को तरक़्क़ी देने के बजाय पसमांदगी का शिकार बना दिया। यहां रिश्वतख़ोरों या फिर मुजरिमों की हुक्मरानी रही है।

किसानों के क़र्ज़ की माफ़ी और बाफ़िंदों के लिए यू पी ए हुकूमत की मुख़्तलिफ़ फ़लाही इस्कीमात का हवाला देते हुए मिसिज़ गांधी ने कहाकि अगर ये भी ना किया जाता तो सूरत-ए-हाल मज़ीद अबतर हो सकती थी। कांग्रेस के जनरल सेक्रेटरी द्विग विजय सिंह ने इस जलसा से ख़िताब के दौरान एस पी के सदर और साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर मुलायम सिंह यादव को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया।

द्विग विजय सिंह ने कहाकि यादव ने सुप्रीम कोर्ट की तरफ़ से जुर्म का मुर्तक़िब क़रार दिए जाने वाले कल्याण सिंह को अपनी सैक़ल पर बैठा लिया और बाबरी मस्जिद के इन्हिदाम के अहम मुल्ज़िम साक्षी महाराज को राज्य सभा में पहूँचा दिया और आज दिल्ली की जामा मस्जिद के इमाम अहमद बुख़ारी इन (यादव) के साथ हैं।

द्विग विजय सिंह ने कहाकि बी एस पी अब इंतेख़ाबी दौड़ से ख़ारिज हो चुकी है। उन्हों ने अवाम पर ज़ोर दिया कि वो एक मजबूर हुकूमत ना बनाएँ बल्कि एक मज़बूत हुकूमत बनाए‍ँ।

TOPPOPULARRECENT