Wednesday , October 18 2017
Home / India / कांग्रेस को झटका, सीनीयर क़ाइद नरहरि अमीन बी जे पी में शामिल

कांग्रेस को झटका, सीनीयर क़ाइद नरहरि अमीन बी जे पी में शामिल

अहमदाबाद, 07 दिसंबर: (एजेंसी) गुजरात असेंबली इंतिख़ाबात ( चुनाव) से ऐन क़बल कांग्रेस को एक बड़ा सयासी झटका लगा है जहां सीनीयर पार्टी क़ाइद-ओ-साबिक़ नायब वज़ीर-ए-आला नरहरि अमीन ने पार्टी छोड़कर अपने दीगर हामीयों के साथ बी जे पी में शमूल

अहमदाबाद, 07 दिसंबर: (एजेंसी) गुजरात असेंबली इंतिख़ाबात ( चुनाव) से ऐन क़बल कांग्रेस को एक बड़ा सयासी झटका लगा है जहां सीनीयर पार्टी क़ाइद-ओ-साबिक़ नायब वज़ीर-ए-आला नरहरि अमीन ने पार्टी छोड़कर अपने दीगर हामीयों के साथ बी जे पी में शमूलीयत इख्तेयार कर ली।

मिस्टर अमीन जिनका ताक़तवर पटेल बिरादरी में काफ़ी असर है और उनके हामीयों की भी काबिल लिहाज़ तादाद मौजूद है, के बी जे पी में शामिल होने पर मोदी ने उनकी सताइश करते हुए कहा कि इस तरह से अब मुल्क में जमहूरीयत को मज़ीद इस्तिहकाम ( मजबूती) हासिल होगा। मिस्टर अमीन गुज़श्ता 21 साल से कांग्रेस से वाबस्ता थे। उन्होंने इस दौरान पार्टी और पार्टी वर्कर्स को काफ़ी मुस्तहकम किया लेकिन हैरतअंगेज़ तौर पर जब उन्हें 2012 के असेंबली इंतिख़ाबात के लिए टिकट नहीं दिया गया तो वो दिल बर्दाश्ता हो गए।

गुज़श्ता एक साल के अंदर कांग्रेस के जितने भी रियास्ती जलसे-ओ-दीगर रैलीयां मुनाक़िद की गईं, इनमें मिस्टर अमीन नुमायां तौर पर शरीक नज़र आया करते थे। उन्होंने कहा कि कांग्रेस ने सयासी तौर पर बिलकुल नए चेहरों को टिकट देना गवारा किया लेकिन उन जैसे (अमीन) तजुरबाकार और वफ़ादार क़ाइद को नजरअंदाज़ कर दिया गया जो उनकी तौहीन के मुतरादिफ़ है।

सब कुछ ठीक ठाक चल रहा था लेकिन टिकट की तक़सीम पर रियास्ती कांग्रेस क़ाइदीन में पाए जाने वाले इख़तिलाफ़ात उभर कर सामने आ गए क्योंकि हर कोई अपने हामीयों के लिए ज़्यादा से ज़्यादा टिकट के हुसूल के लिए कोशां नज़र आया। इस मौके पर हाईकमान ने भी रियास्ती क़ाइदीन के इशारों पर काम करते हुए सीनीयर क़ाइदीन को यकसर नजरअंदाज़ कर दिया।

रियासती क़ाइदीन चूँकि इंतिख़ाबात ( चुनाव) के बाद किसी ऐसे क़ाइद का सामना करना नहीं चाहते जो उनके लिए एक चैलेंज बन कर सामने आए। शायद इसीलिए हाईकमान ने मुझ जैसे तजुर्बाकार और वफ़ादार क़ाइद को टिकट नहीं दिया जिसका कामयाब होना सद फ़ीसद यक़ीनी था।

नरेंद्र मोदी ने कहा कि कांग्रेस एक धोखेबाज़ पार्टी है। इसने ना सिर्फ़ अवाम को बल्कि ख़ुद अपने पार्टी वर्कर्स और क़ाइदीन को भी धोखा दिया है। मिस्टर अमीन इसकी ताज़ा मिसाल हैं। मैं मिस्टर अमीन का बी जे पी में ख़ौरमक़दम ( स्वागत) करता हूँ।

TOPPOPULARRECENT