Tuesday , October 24 2017
Home / India / कांग्रेस पर अब अखिलेश का हमला , सी बी आई आला कार

कांग्रेस पर अब अखिलेश का हमला , सी बी आई आला कार

इलहाबाद, 31 मार्च (पी टी आई) एस पी सरबराह मुलाय‌म सिंह यादव के बाद उनके फ़र्ज़ंद और चीफ़ मिनिस्टर यू पी अखिलेश यादव ने आज कांग्रेस पर ज़बरदस्त हमला शुरू करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि कोई भी जो इस (कांग्रेस) की मर्ज़ी के मुताबिक़ अमल ना करे, उ

इलहाबाद, 31 मार्च (पी टी आई) एस पी सरबराह मुलाय‌म सिंह यादव के बाद उनके फ़र्ज़ंद और चीफ़ मिनिस्टर यू पी अखिलेश यादव ने आज कांग्रेस पर ज़बरदस्त हमला शुरू करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि कोई भी जो इस (कांग्रेस) की मर्ज़ी के मुताबिक़ अमल ना करे, उसे सी बी आई के ज़रीये ईज़ा रसानी का सामना होता है।

अखिलेश ने दावा किया कि यू पी ए कुमलक के अवाम में वसीअतर बे इतमीनानी के सबब आइन्दा लोक सभा इंतेख़ाबात में भारी नुक़्सान होगा। यहां एक तक़रीब के मौक़े पर मीडिया के नुमाइंदों से बात करते हुए अखिलेश ने ताहम वाज़िह कर दिया कि समाजवादी पार्टी यू पी ए हुकूमत की ताईद जारी रखेगी ताकि फ़िक़ाप‌रस्त कुव्वतों को इक़तिदार से दूर रखा जा सके हालाँकि उन्होंने इद्दिआ किया कि हम इंतेख़ाबात के लिए मुकम्मल तौर पर तैय्यार हैं, जब कभी भी वो पेश आएं।

पार्टी सरबराह के इस बयान के ताल्लुक़ से पूछने पर कि इंतेख़ाबात इस साल नवंबर तक मुनाक़िद होसकते हैं, चीफ़ मिनिस्टर यू पी ने कहा कि सियासी तबदीलीयां और मीडिया रिपोर्टस इस तरह के इमकान का इशारा देते हैं। मुलाय‌म ने रिपोर्टर्स को बताया था, कांग्रेस धमका कर ताईद लिया करती है।

मैंने यू पी ए हुकूमत की बुरे वक़्तों में हिमायत की लेकिन कांग्रेस ने सी बी आई को मेरे पीछे लगा दिया है। बी जे पी के इस इल्ज़ाम पर कि एस पी यू पी ए की ताईद के ज़रीये दबाव‌ में अमल कर रही है इस अंदेशे पर इस के बाअज़ आला क़ाइदीन के ख़िलाफ़ सी बी आई कार्रवाई होसकती है, अखिलेश ने रास्त जवाब से गुरेज़ किया मगर कहा कि ये एक हक़ीक़त है कि कोई भी जो कांग्रेस पार्टी की मर्ज़ी के मुताबिक़ काम ना करे, उसे सी बी आई के ज़रीये ईज़ा रसानी का सामना होता है।

चीफ़ मिनिस्टर यू पी ने ये दावा भी किया कि उनकी पार्टी लोक सभा चुनाव‌ में अपना बेहतरीन मुज़ाहरा पेश करेगी क्योंकि राय दहनदे हमारे मुवाफ़िक़ अवाम इक़दामात का इस रियासत में साबिक़ा बद उनवान बी एस पी इक़तिदार के मुक़ाबिल मुवाज़ना करेंगे।

मर्कज़ के ताल्लुक़ से नाराज़गी कांग्रेस कुमलक भर में महंगी पड़ेगी और यू पी में हम सब से ज़्यादा फ़ायदा हासिल करने वाले रहेंगे। कांग्रेस या बी जे पी का नाम लिए बगै़र अखिलेश ने ये भी कहा, असेम्बली चुनाव‌ में जो पार्टीयों को ज़्यादा तर हलक़ों में 5,000 ता 10,000 वोट हासिल करने दिक़्क़त हुई, वो लोक सभा इंतेख़ाबात में 80 के मिनजुमला 4 ता 5 नशिस्तों से ज़्यादा जीतने से क़ासिर रहेंगी।

उन्होंने इस सवाल को टाल दिया कि आया एस पी कांग्रेस पर दबाव‌ डालेगी कि मर्कज़ी वज़ीर और मुलाय‌म सिंह के दोस्त से दुश्मन बनने वाले बेनी प्रसाद वर्मा को बरतरफ़ किया जाये, जिन्होंने हाल में एस पी के ख़िलाफ़ मुतअद्दिद सख़्त रिमार्कस किए हैं।

TOPPOPULARRECENT