Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / कांग्रेस, बी जे पी, तेलुगु देशम और टी आर एस मुनक़सिम रियासत में नाकाम होंगे

कांग्रेस, बी जे पी, तेलुगु देशम और टी आर एस मुनक़सिम रियासत में नाकाम होंगे

सरब्राह वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी ने कहा कि कांग्रेस, बी जे पी, तेलुगु देशम और टी आर एस ने एक दूसरे से मैच फिक्सिंग करते हुए रियासत को तक़सीम कर दिया। मगर वो तेलुगु अवाम को तक़सीम करने में हरगिज़ कामयाब नहीं होंगे। मुत

सरब्राह वाई एस आर कांग्रेस पार्टी जगन मोहन रेड्डी ने कहा कि कांग्रेस, बी जे पी, तेलुगु देशम और टी आर एस ने एक दूसरे से मैच फिक्सिंग करते हुए रियासत को तक़सीम कर दिया। मगर वो तेलुगु अवाम को तक़सीम करने में हरगिज़ कामयाब नहीं होंगे। मुत्तहदा आंध्र नारे के साथ ही इलाक़े तेलंगाना में दाख़िल होने का एलान किया।

सियासी मुफ़ादात की ख़ातिर कशीदा माहौल में इंतिख़ाबात कराने का इल्ज़ाम आइद किया। पार्टी कारकुनों के तरबियती क्लासेस के इख़तेतामी तक़रीब से ख़िताब करते हुए कहा कि रियासत की तक़सीम से तेलुगु अवाम को नुक़्सान है।

मुल्क में तेलुगु अवाम दूसरी बड़ी क़ौम थी। जिस के लोक सभा में 42 अरकाने पार्लीयामेंट थे जो मर्कज़ पर दबाव डाल कर रियासत की तरक़्क़ी में एक अहम रोल अदा कर सकते थे।

लेकिन एक मुनज़्ज़म साज़िश के तहत हुक्मरान कांग्रेस अपोज़ीशन बी जे पी तेलुगु देशम और टी आर एस ने सिर्फ़ और सिर्फ़ सियासी मुफ़ादात की ग़रज़ से एक दूसरे से साज़ बाज़ करते हुए असेंबली में मुस्तरद कर्दा बिल को पार्लीयामेंट में सीमा आंध्र की नुमाइंदगी करने वाले अरकाने पार्लीयामेंट को बेदख़ल करते हुए तेलंगाना बिल को मंज़ूर किया गया है और लोक सभा की रास्त टेली कास्ट को बंद करते हुए अवाम को तारीक में रखा गया है।

रियासत की तक़सीम से तेलुगु अवाम का नुक़्सान होगा। जगन मोहन रेड्डी ने चारों जमातों पर गैर अख़लाक़ी इत्तिहाद करते हुए जम्हूरियत का ख़ून करने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि इलाक़े तेलंगाना में भी वाई एस आर कांग्रेस पार्टी रहेगी और राज शेखर रेड्डी के सुनहरी दौर का अहया करने के लिए वो इलाक़े तेलंगाना में भी बहुत जल्द पुर्सा यात्रा का आग़ाज़ करेंगे। जिन लोगों ने मेरे वालिद पर जान निछावर की है वो उन लोगों से इलाक़े तेलंगाना में बहुत जल्द मुलाक़ात करेंगे।

TOPPOPULARRECENT