Thursday , September 21 2017
Home / India / कांग्रेस रुकन असेम्बली के ख़िलाफ़ क़ौमी सलामती एक्ट का नफ़ाज़

कांग्रेस रुकन असेम्बली के ख़िलाफ़ क़ौमी सलामती एक्ट का नफ़ाज़

लखनऊ: कांग्रेस ने आज वारण‌सी में 5 अक्टूबर को प्रत्यकार यात्रा के दौरान पुरतशद्दुद वाक़ियात के सिलसिले में पार्टी के एक रुकन असेम्बली अजय‌ राय के ख़िलाफ़ क़ौमी सलामती एक्ट नाफ़िज़ करने की मुज़म्मत की है। कांग्रेस मुक़न्निना पार्टी लीडर प्रदीप माथुर ने अजय‌ राज के ख़िलाफ़-ए-क़ानून क़ौमी सलामती के तहत केस दर्ज करने की मज़म्मत करते हुए ये इल्ज़ाम आइद किया है कि उत्तरप्रदेश में समाजवादी पार्टी हुकूमत वज़ीरे आज़म नरेंद्र मोदी की ताबेदार बन गई है।

उन्होंने एक सहाफ़ती बयान में कहा कि कांग्रेस पार्टी रियासत में जंगल राज की मज़म्मत करती है। उन्होंने ये सवाल किया कि मज़कूरा यात्रा में शरीक बी जे पी अरकान असेम्बली के ख़िलाफ़ केस क्यों दर्ज नहीं किए गए। माथुर ने बताया कि ये मसला अवाम के रूबरू उठाया जाएगा।

वाज़िह रहे कि दरयाए गंगा में गणेश मूर्तियों के विसर्जन पर पाबंदी के ख़िलाफ़ एहतेजाजी मुज़ाहरा करने पर पुलिस ने लाठी चार्ज कर दिया। जिसके ख़िलाफ़ साधोओं और मुक़ामी लीडरों के दुबारा एहतेजाज के दौरान तशद्दुद और आतिशज़दगी के वाक़ियात में कांग्रेस रुकन असेम्बली के मुबय्यना रोल पर उन्हें गिरफ़्तार करलिया गया और उन्हें ज़िला फ़तह गढ़ जेल में महरूस कर दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT