Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / कांग्रेस हुकूमत पर सयासी हरीफ़ों को निशाना बनाने का इल्ज़ाम

कांग्रेस हुकूमत पर सयासी हरीफ़ों को निशाना बनाने का इल्ज़ाम

हैदराबाद ।२८। अगस्त : ( सियासत न्यूज़ ) : बरसर-ए-इक्तदार जमात जमहूरी उसूलों को पामाल करते हुए अपने सयासी हरीफ़ों को निशाना बनाते हुए हिरासाँ कररही है । सदर तेलगु देशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने नागर जना सागर हलक़ा असम्बली इंचार्

हैदराबाद ।२८। अगस्त : ( सियासत न्यूज़ ) : बरसर-ए-इक्तदार जमात जमहूरी उसूलों को पामाल करते हुए अपने सयासी हरीफ़ों को निशाना बनाते हुए हिरासाँ कररही है । सदर तेलगु देशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने नागर जना सागर हलक़ा असम्बली इंचार्ज मिस्टर चम्पा रेड्डी की गिरफ़्तारी की शदीद मुज़म्मत करते हुए ये बात कही ।

उन्हों ने बताया कि बरसर-ए-इक्तदार जमात के क़ाइदीन इक़तिदार का नाजायज़ फ़ायदा उठाते हुए अपने सयासी हरीफ़ों को ख़ौफ़ज़दा करने की कोशिश कररहे हैं । उन्हों ने इस तरह कीहरकात को काबिल-ए-मुज़म्मत क़रार देते हुए कहा कि बदउनवानीयों में मुलव्वस वुज़रा के ख़िलाफ़ कार्रवाई के मुतालबों को नज़रअंदाज करते हुए हुकूमत अवाम के दरमयान हक़ायक़ पेश करने वाले क़ाइदीन को निशाना बना रही है ।

मिस्टर एन नागेश्वर राव‌ रुकन पार्लीमैंट तेलगुदेशम पार्टी ने वज़ीर पंचायत राज मिस्टर के जाना रेड्डी से फ़ौरी अस्तीफ़ा का मुतालिबा करते हुए कहा कि मिस्टर जाना रेड्डी बेबुनियाद इल्ज़ामात के तहत अपने सयासी हरीफ़ों को हिरासाँ करने के लिए अपने ओहदे का नाजायज़ इस्तिमाल कररहे हैं । मिस्टर एन नागेश्वर राव‌ ने टी चम्पा रेड्डी की गिरफ़्तारी को सयासी रक़ाबत का नतीजाक़रार देते हुए कहा कि वुज़रा अपने असर-ओ-रसूख़ का ग़लत इस्तिमाल करते हुए अपने तमाम सयासी हरीफ़ों को ख़तन करने की कोशिश में मसरूफ़ हैं । उन्हों ने हुकूमत से इस्तिफ़सार किया कि रियासत के असासों को कौन नुक़्सान पहुंचा रहा है और हुकूमत किस के ख़िलाफ़ कार्रवाई कररही है ?

उन्हों ने बताया कि चम्पा रेड्डी की हलक़ा असम्बली में अवामी मक़बूलियत से ख़ौफ़ज़दा वज़ीर ने तेलगुदेशम क़ाइद को निशाना बनाने की कोशिश की है और इस के नताइज का अंदाज़ा तलगो देशम क़ाइद को हासिल अवामी हिमायत से होगा ।।

TOPPOPULARRECENT