Tuesday , October 24 2017
Home / India / काबीनी सैक्रेटरी का समुंद्री तूफ़ान हुदहुद के ख़िलाफ़

काबीनी सैक्रेटरी का समुंद्री तूफ़ान हुदहुद के ख़िलाफ़

तैयारीयों का जायज़ा, चीफ़ मिनिस्टर ओडिसा की फ़िज़ाईया से इमदाद तलबी

तैयारीयों का जायज़ा, चीफ़ मिनिस्टर ओडिसा की फ़िज़ाईया से इमदाद तलबी

तूफ़ान हुदहुद ओडिसा और आंध्र‌ प्रदेश के साहिल की सिम्त पेशरफ़त कररहा है जबकि काबीनी मोतमिद अजीत सेठ ने आज समुंद्री तूफ़ान का सामना करने की दोनों रियासतों में तैयारीयों का जायज़ा लिया। अजीत सेठ क़ौमी बोहरान इंतेज़ामिया कमेटी के सदर नशीन भी हैं उन्होंने तमाम मर्कज़ी वज़ारतों के नुमाइंदों , महिकमों और मुताल्लिक़ा रियासती हुकूमत के चीफ़ सैक्रेटरीज़ से कहा कि किसी भी हंगामी सूरत-ए-हाल का सामना करने की तैयारी करली जाये।

मर्कज़ी विज़ार-ए-दाख़िला ने कहा कि क़ौमी आफ़ात समावी रद्द-ए-अमल फ़ोर्स की 5बटालियन जो तमिलनाडु, आंध्र प्रदेश, ओडिसा , मग़रिबी बंगाल और बिहार में तैनात‌ है सख़्त चौकसी की हालत में रखी गई है। आंध्र प्रदेश में 6 राहत रसानी और बचाव‌ टीमें पहले ही सुरेका कलिम, विजया नगरम, विशाखापटनम और मशरिक़ी गोदावरी में तैनात करदी गई हैं।

ओडिसा में 9 और बिहार में 4 एन डी आर एफ़ टीमें तैनात की गई हैं। जुमला 162कश्तियां और 54 ग़ोता ख़ोरी के आलात सेलाब की सूरत में बचाव‌ की कार्रवाई के आलात मुताल्लिक़ा रियासतीं को रवाना किए जा रहे हैं ताकि समुंद्री तूफ़ान हुदहुद की आमद पर किसी भी हंगामी सूरत-ए-हाल पैदा करने की सूरत में इस से निमटा जा सके।

भूबनेश्वर से मौसूला इत्तेला के बमूजब चीफ़ मिनिस्टर ओडिसा नवीन पटनायक ने वज़ीर-ए-दिफ़ा अरूण जेटली को मकतूब रवाना करते हुए उन से दरख़ास्त की है कि हिन्दुस्तानी फ़िज़ाईया को रियासतीं इंतेज़ामिया की मदद के लिए तैयार‌ रहने की हिदायत दी जाये क्योंकि समुंद्री तूफ़ान हुदहुद की आमद पर राहत रसानी और बचाव‌ कार्यवाईयों के लिए फ़िज़ाईया की मदद की ज़रूरत पेश आसकती है।

TOPPOPULARRECENT