Wednesday , August 23 2017
Home / AP/Telangana / काबीनी ज़ेली कमेटी की रिपोर्ट चीफ़ मिनिस्टर को पेश की गई

काबीनी ज़ेली कमेटी की रिपोर्ट चीफ़ मिनिस्टर को पेश की गई

हैदराबाद 19 अगस्त: डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली की ज़ेरे क़ियादत का बीनी ज़ेली कमेटी ने तेलंगाना में 17 नए अज़ला का इज़ाफ़ा करने की चीफ़ मिनिस्टर से सिफ़ारिश की है। इस ज़िमन में 20 अगस्त को कुल जमाती मीटिंग तलब किया जा रहा है और नए अज़ला की तशकील का अमल क़तई मरहले में पहुंच गया है।

काबीनी ज़ेली कमेटी ने अवामी मुंख़बा नुमाइंदों, सरकारी-ओ-रज़ाकाराना तन्ज़ीमों और क़ाइदीन के साथ मीटिंग तलब किया था और उनकी राय हासिल करने के बाद ये रिपोर्ट तैयार की है। तेलंगाना में मौजूदा 44 रेवेन्यू डीवीझ़न की तादाद बढ़ाकर 58 और 459 मंडलस की मौजूदा तादाद को बढ़ाकर 539 करने की तजवीज़ दी है। सदर नशीन काबीनी ज़ेली कमेटी-ओ-डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने कैंप ऑफ़िस में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से मुलाक़ात करते हुए रिपोर्ट पेश कर दी। इस मौके पर रियासती वज़ीर जगदीश्वर रेड्डी और चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा के अलावा मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के आला ओहदेदार मौजूद थे।

22 अगस्त को नए अज़ला के ताल्लुक़ से आर्डर जारी किया जाएगा जिसके बाद एक माह तक अवामी राय हासिल की जाएगी और दशहरा के मौके पर आर्डर जारी कर दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT