Saturday , October 21 2017
Home / Islami Duniya / कामयाब पार्टी को क़बूल करने गिलानी का ऐलान

कामयाब पार्टी को क़बूल करने गिलानी का ऐलान

लाहौर 9 जनवरी (ए पी) पाकिस्तान के वज़ीर-ए-आज़म सय्यद यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने कहा है कि मुल्क में इंतिख़ाबात का माहौल बन रहा है जो पार्टी कामयाब हो उसे क़बूल करेंगे, मुल्क में जमहूरीयत, अदलिया और सहाफ़त आज़ाद है। वो दिन गुज़र गए जब लोग

लाहौर 9 जनवरी (ए पी) पाकिस्तान के वज़ीर-ए-आज़म सय्यद यूसुफ़ रज़ा गिलानी ने कहा है कि मुल्क में इंतिख़ाबात का माहौल बन रहा है जो पार्टी कामयाब हो उसे क़बूल करेंगे, मुल्क में जमहूरीयत, अदलिया और सहाफ़त आज़ाद है। वो दिन गुज़र गए जब लोग कहते थे कि यहां आईन और जमहूरीयत नहीं। हम पर इदारों पर एहतिराम ना करने का इल्ज़ाम लगाने वाले ग़लतफ़हमी का शिकार हैं।

लाहौर में वुकला की तक़रीब से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि आज आज़ादी आईन पाकिस्तान की वजह से है।इस मौक़ा पर तक़रीब के दौरान बाअज़ वुकला ने शदीद हंगामा आराई की , वज़ीर-ए-आज़म वुकला की हुल्लड़ बाज़ीके दौरान भी तक़रीर करते रहे , इन का कहना था कि हम इदारों का एहतिराम करते हैं। शहीद भुट्टो के मुत्तफ़िक़ा आईन ने मुल्क को मुस्तहकम रखा। वज़ीर-ए-आज़म के ख़िताबसे पहले चीफ़ तेरे जांनिसार बेशुमार, बेशुमार के नारे लगाए गए जबकि वज़ीर-ए-आज़म की तक़रीर के दौरान भी वुकला नारे लगाते रहे।

TOPPOPULARRECENT