Thursday , October 19 2017
Home / India / कारगुज़ार चीफ सेक्रेटरी दिल्ली शकुंतला गीमलीन ने जायज़ा हासिल करलिया

कारगुज़ार चीफ सेक्रेटरी दिल्ली शकुंतला गीमलीन ने जायज़ा हासिल करलिया

नई दिल्ली

नई दिल्ली

दिल्ली के लेफ्टेनेंट‌ गवर्नर नजीब जंग और चीफ मिनिस्टर अरविंद केजरीवाल के दरमियान तनाज़ा उस वक़्त मज़ीद गहिरा होगया जब आम आदमी पार्टी हुकूमत की जानिब से मुख़ालिफ़त के बावजूद से नर ब्यूरोक्रेट शकुंतला गे मीलियन ने आज कारगुज़ार चीफ सेक्रेटरी की हैसियत से जायज़ा हासिल कर लिया और ये इल्ज़ाम आइद किया कि बी जे पी , लेफ्टेनेँट‌ गवर्नर को मोहरा बनाते हुए इस के ख़िलाफ़ साज़िश की कोशिश में है।

केजरीवाल ने एक मकतूब रवाना करते हुए गेमबलन से कहा था कि इनका तक़र्रुर क़वाइद के ख़िलाफ़ है लिहाज़ा अपने ओहदा का जायज़ा हासिल ना करें जिस के चंद घंटों बाद कारगुज़ार चीफ सेक्रेटरी ने जायज़ा हासिल करलिया। लेफ्टेनेंट गवर्नर नजीब जंग ने कल शकुंतला गे मिलन का दिल्ली चीफ सेक्रेटरी की हैसियत से तक़र्रुर किया था लेकिन केजरीवाल हुकूमत ने इस तक़र्रुर की शदीद मुख़ालिफ़त की और ये इल्ज़ाम आइद किया था कि उन के BSES डिस्कॉम के साथ करीबी ताल्लुक़ात हैं ताहम 1984बयाच की ऑफीसर ने इन इल्ज़ामात को बे बुनियाद क़रार देते हुए तरदीद की थी।

क़ाइम मक़ाम चीफ सेक्रेटरी के के शर्मा शख़्सी दौरा पर अमरीका रवाना हुए थे जिस के बाइस गवर्नर ने कारगुज़ार चीफ सेक्रेटरी की हैसियत से शकुंतला गे मिलन का तक़र्रुर किया है । वो फ़िलहाल पावर सैक्रेटरी के ओहदे पर फ़ाइज़ थीं । डिप्टी चीफ मिनिस्टर मनीष सीसोदिया जोकि सर्विस डिपार्टमेंट का कुलमदान भी रखते हैं कहा कि जमहूरी तरीका पर मुंख़बा दिल्ली हुकूमत के ख़िलाफ़ लेफ्टेनेंट गवर्नर के ज़रीया बी जे पी बग़ावत की कोशिश में है।

ये पहला मौक़ा है कि लेफ्टेनेंट गवर्नर ने चीफ मिनिस्टर और मजलिस वुज़रा को नजरअंदाज़ करते हुए ओहदेदारों को रास्त हिदायत दी है । पत्ते रमल राय जोकि चीफ मिनिस्टर के वफ़ादार तसव्वुर किए जाते हैं लेफ्टेनेंट गवर्नर की हिदायत के एहतेराम में कारगुज़ार चीफ सेक्रेटरी का ओहदा हासिल करने से इनकार करदिया।

TOPPOPULARRECENT