Tuesday , October 17 2017
Home / Crime / कारपॊरेटर‌ राजा सिंह कांस्टेबल पर हमला के मुक़द्दमा में गिरफ़्तार

कारपॊरेटर‌ राजा सिंह कांस्टेबल पर हमला के मुक़द्दमा में गिरफ़्तार

हैदराबाद । १५मार्च ( सियासत न्यूज़) तलगोदीशम कारपोरीटर मंगल हॉट डीवीज़‌न टी राजा सिंह को लंगर हौज़ पुलिस ने कांस्टेबल हमला केस में गिरफ़्तार करलिया । बताया जाता है कि राजा सिंह जिसे तीन दिन क़बल सैंटर्ल क्राईम स्टेशन पुलिस ने मस

हैदराबाद । १५मार्च ( सियासत न्यूज़) तलगोदीशम कारपोरीटर मंगल हॉट डीवीज़‌न टी राजा सिंह को लंगर हौज़ पुलिस ने कांस्टेबल हमला केस में गिरफ़्तार करलिया । बताया जाता है कि राजा सिंह जिसे तीन दिन क़बल सैंटर्ल क्राईम स्टेशन पुलिस ने मस्रूक़ा गाड़ी ख़रीदने के मुआमले में गिरफ़्तार करते हुए जेल भेज दिया था और इस की दरख़ास्तज़मानत भी मुस्तर्द करदी गई है । जिस के बाद लंगर हौज़ पुलिस ने साल 2010 -ए-में दर्ज किए गए एक मुक़द्दमा में गिरफ़्तार करते हुए अदालत में दरख़ास्त पेश करते हुए राजा सिंह को गिरफ़्तार कर लिया ।

तफ़सीलात के बमूजब /25 नवंबर साल 2010 -ए-में धूल पेट इलाक़ा के मुक़ीम 20 साला लखन सिंह उस वक़्त हलाक होगया था जब वो इत्तिफ़ाक़ीतौर पर मुग़ल के नाले में ग़र्क़ाब होगया था । लखन सिंह को आबकारी ओहदेदार गड़मबे की मुंतक़ली केलिए इस का ताल्लुक़ कररहे थे कि इस ने नाले में पनाह लेने की कोशिश की थी । इस नौजवान की मौत के बाद राजा सिंह ने इस की नाश को निकाल कर महिकमा आबकारी के हैड ऑफ़िस वाक़्य नामपली पर नाश के साथ धरना मुनज़्ज़म किया था और इलाक़ा लंगर हौज़ में मुबय्यना तौर पर पुलिस पर हमला भी किया था ।

इस वाक़िया के बाद लंगर हौज़ पुलिस से वाबस्ता कांस्टेबल नरेश ने इस सिलसिले में शिकायत दर्ज करवाई थी जिस के बाद राजा सिंह के ख़िलाफ़ दफ़ा 353 ताअज़ीरात-ए-हिंद ( सरकारी ओहदेदार पर हमला करना और उसे डयूटी अंजाम देने से रोकना ) के तहत मुक़द्दमा दर्ज किया था और उसे मफ़रूर बताया था । राजा सिंह को पुलिस ने पी टी वारंट दाख़िल करते हुए उसे गिरफ़्तार किया है ।

TOPPOPULARRECENT