Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / कारपोरेशन और बोर्ड के नामज़द मखलूआ ओहदों पर तक़र्रूरात

कारपोरेशन और बोर्ड के नामज़द मखलूआ ओहदों पर तक़र्रूरात

हैदराबाद 25 मई (सियासत न्यूज़) कारपोरेशन और बोर्ड के नामज़द मखलूआ ओहदों पर तक़र्रूरात का अमल अक्लीयती कमीशन की तशकील के साथ ही आग़ाज़ हो गया है। ज़राए के बमूजब कांग्रेस हाईकमान ने आम इंतिख़ाबात की तैयारीयों का आग़ाज़ कर दिया है औ

हैदराबाद 25 मई (सियासत न्यूज़) कारपोरेशन और बोर्ड के नामज़द मखलूआ ओहदों पर तक़र्रूरात का अमल अक्लीयती कमीशन की तशकील के साथ ही आग़ाज़ हो गया है। ज़राए के बमूजब कांग्रेस हाईकमान ने आम इंतिख़ाबात की तैयारीयों का आग़ाज़ कर दिया है और कारपोरेशन और बोर्ड के दस- बारह सदूर नशीन और अरकान के तक़र्रुर की चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी को मंज़ूरी दी है।

जब कि महिला कमीशन की तशकील हो चुकी है, सिर्फ़ सरकारी तौर पर एलान बाक़ी है। ज़िला सिरकाकूलम की नुमाइंदगी करने वाली टी वेंकट रत्नम के नाम को तक़रीबन क़तईयत दे दी गई है। वो प्रदेश कांग्रेस कमेटी की जेनरल सेक्रेट्री और माज़ी में तेलुगु देशम की रुक्न असेंबली रह चुकी हैं।

2004 के आम इंतिख़ाबात से क़ब्ल वो कांग्रेस में शामिल हुई थीं और पेशा के एतबार से वकील हैं। चीफ़ मिनिस्टर ने आठ माह क़ब्ल महिला कमीशन की तशकील का फ़ैसला किया था, उस वक़्त साबिक़ वज़ीर एन लक्ष्मी का नाम ज़ेरे ग़ौर था,जो साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर एन जनार्धन रेड्डी की शरीके हयात हैं।

लिहाज़ा किसी वक़्त भी महिला , एस सी और एस टी कमीशन की तशकील के लिए जी ओ जारी किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT