Monday , October 23 2017
Home / India / काले धन की जुमला रक़म पर सरकारी तख़मीना नहीं : जेटली

काले धन की जुमला रक़म पर सरकारी तख़मीना नहीं : जेटली

मालूमात हासिल करने हुकूमत की कोशिशें जारी रहने का इद्दिआ

मालूमात हासिल करने हुकूमत की कोशिशें जारी रहने का इद्दिआ

वज़ीर फाइनेंस अरूण जेटली ने आज कहा कि काले धन के ताल्लुक़ से कोई सरकारी तख़मीना नहीं है और हुकूमत की जानिब से उसकी जुमला रक़म का तख़मीना करने के लिए जो कोशिशें शुरू हुई हैं वो अभी मुकम्मल नहीं हुई हैं।

मिस्टर जेटली ने लोक सभा को मतला किया कि बैरून-ए-मुल्क जो हिन्दुस्तानी शहरी भारी रक़ूमात रखते हैं उन के ताल्लुक़ से मालूमात हासिल करने की कोशिशों के नतीजे में अब उन अफ़राद पर टैक्सेस आइद किए जा रहे हैं और जुर्माना आइद करने के अलावा उन के ख़िलाफ़ इस्तिग़ासा कार्रवाई भी की जा रही है।

मिस्टर जेटली ने ऐवान में एक सवाल का तहरीरी जवाब देते हुए बताया कि अंदरून-ओ-बैरून-ए-मुल्क रखे गए काले धन की जुमला मालियत के ताल्लुक़ से कोई सरकारी तख़मीना या अंदाज़ा नहीं है। उन्होंने कहा कि हुकूमत ने ग़ैर मह्सूब आमदनी और दौलत जो अंदरून-ओ-बैरून-ए-मुल्क छुपा कर रखी गई है इस का पता चलाने की कोशिशें शुरू करदी हैं।

उन्होंने बताया कि ये मालूमात अलाहदा और आज़ादाना तौर पर नेशनल इंस्टीटियूट आफ़ पब्लिक फाइनेंस ऐंड पालिसी और नेशनल इंस्टीटियूट आफ़ फाइनेँशियल‌ मैनिजमेंट की जानिब से हासिल करने की कोशिशें की जा रही हैं और अभी मुकम्मल नहीं हुई हैं। मार्च 2011 से ये कोशिशें जारी हैं।

TOPPOPULARRECENT