Tuesday , October 24 2017
Home / Business / किंगफिशर बोहरान में मज़ीद शिद्दत हुकूमत का राहत से इ‍ंकार एयर लाइँस बंद नहीं होगी विजय माल्या

किंगफिशर बोहरान में मज़ीद शिद्दत हुकूमत का राहत से इ‍ंकार एयर लाइँस बंद नहीं होगी विजय माल्या

किंगफिशर एयर लाईंस का बोहरान हनूज़ जारी है और आज भी कई परवाज़ों को मंसूख़ कर दिया गया है ताहम इस दौरान हुकूमत ने इस ख़ानगी एयर लाईंस के लिए किसी राहत यह इमदादी पैकेज का इम्कान मुस्तर्द कर दिया है ।

किंगफिशर एयर लाईंस का बोहरान हनूज़ जारी है और आज भी कई परवाज़ों को मंसूख़ कर दिया गया है ताहम इस दौरान हुकूमत ने इस ख़ानगी एयर लाईंस के लिए किसी राहत यह इमदादी पैकेज का इम्कान मुस्तर्द कर दिया है ।

मर्कज़ी वज़ीर शहरी हवाबाज़ी मिस्टर अजीत सिंह ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि हुकूमत की जानिब से किसी इमदादी पैकेज का सवाल ही पैदा नहीं होता। उन्होंने कहा कि हुकूमत बैंकों से रुजू होते हुए ख़ानगी एयर लाईंस को रक़म फ़राहम करने की हिदायत नहीं दे सकती ।

उन्होंने कहा कि जहां तक किंगफिशर एयर लाईंस या दूसरी ख़ानगी एयर लाईंस का सवाल है उन्हें अपना कारोबारी मंसूबा बैंकों से रुजू करना पड़ता है और बैंक्स अगर इससे मुतमइन हो और आर बी आई के उसूल इजाज़त देते हों तो फिर वो रक़म जारी करते हैं।

मालीयाती बोहरान का शिकार इस एयर लाईन की मुश्किलात में आज मज़ीद इज़ाफ़ा हो गया की उनका आज मज़ीद 30 फ्लाइटस को मंसूख़ कर दिया गया इनमें बैंकाक सिंगापुर काठमांडू और ढाका जाने वाली परवाज़ें भी शामिल हैं ।

इस मंसूख़ी की वजह से सैंकड़ों मुसाफिरैन एयर पोर्टस पर फंसे रहे । आज जो परवाज़ें मंसूख़ की गई इनमें मुंबई से 14 कोलकता से 7 और दिल्ली से छः परवाज़ें भी शामिल हैं। परवाज़ों की अचानक तंसीख़ पर फ़िक्रमंद डायरेक्टर जनरल शहरी हवाबाज़ी ने एयर लाईन के सी ई ओ संजय अग्रवाल और दीगर आली ओहदेदारों को कल तलब किया है ताकि वजूहात बताई जा सकें।

इस दौरान किंगफिशर एयर लाइंस के प्रोमोटर विजय माल्या ने ने आज रात कहा कि वो अपनी इस एयर लाइंस को बंद नहीं करेंगे मिस्टर माल्या ने एयर लाइंस बोहरान पर अपने पहले रद्द-ए-अमल में कहा कि उसे बंद करना काबिल-ए-ग़ौर नहीं है ।

ऐसा नहीं होगा । हुकूमत नहीं चाहती कि ऐसा हो। ये क़ौमी मुफ़ाद में नहीं है । उन्होंने कहा कि जब तक हमें मदद मिलेगी हम ऐसा नहीं करेंगे । मदद करना बोहरान से बाहर निकालना नहीं है । हमने बैंकों से कहा कि वो मज़ीद सरमाया फ़राहम करने उनकी तजवीज़ पर ग़ौर करें।

उन्होंने ये वाज़िह कर दिया कि इनकी एयर लाईंस ने हुकूमत से इमदादी पैकेज फ़राहम करने की कभी भी दरख़ास्त नहीं की है । इमदादी पैकेज से मुताल्लिक़ सारा मुआमला ज़राए इबलाग़ की जानिब से उठाया गया है । उन्होंने कहा कि एयर लाइंस के एकाउंटस मुंजमिद किए जाने की वजह से परवाज़ें मुतास्सिर हो रही हैं।

एयर लाइंस यक़ीनी तौर पर टैक्स अदा करना बाक़ी है लेकिन इसके लिए कुछ वक़्त तलब किया गया था जो नहीं दिया गया ।यही वजह है कि परवाज़ें मुतास्सिर हो रही हैं।

TOPPOPULARRECENT