Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / किरण कुमार रेड्डी और चंद्र बाबू नायडू अवामी एहसासात को दिल्ली पहूँचाने में नाकाम

किरण कुमार रेड्डी और चंद्र बाबू नायडू अवामी एहसासात को दिल्ली पहूँचाने में नाकाम

सदर वाई एस आर कांग्रेस जगन मोहन रेड्डी ने आज दूसरे मरहला की पुर्सा यात्रा और सामैख्या शंखारावम का आग़ाज़ कर दिया। उन्हों ने इस मौक़ा पर अवाम से ख़िताब के दौरान कहा कि रियासत में चीफ़ मिनिस्टर और क़ाइद अपोज़ीशन दोनों ही अवामी एहसासात को

सदर वाई एस आर कांग्रेस जगन मोहन रेड्डी ने आज दूसरे मरहला की पुर्सा यात्रा और सामैख्या शंखारावम का आग़ाज़ कर दिया। उन्हों ने इस मौक़ा पर अवाम से ख़िताब के दौरान कहा कि रियासत में चीफ़ मिनिस्टर और क़ाइद अपोज़ीशन दोनों ही अवामी एहसासात को दिल्ली तक पहुंचाने से क़ासिर हैं।

जगन मोहन रेड्डी ने ज़िला चित्तूर में शुरू कर्दा अपनी यात्रा के दौरान ख़िताब करते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और सदर तेलुगु देशम एन चंद्र बाबू नायडू दोनों ही तक़सीम की सियासत का तरीके कार इख़्तियार किए हुए हैं। उन्हों ने बताया कि वाई एस आर कांग्रेस पार्टी किसी भी क़ीमत पर रियासत की तक़सीम को रोकने की जद्दो जहद जारी रखेगी।

चूँकि वाई एस आर कांग्रेस अवामी जज़बात और एहसासात के मुताबिक़ काम कर रही है। जगन मोहन रेड्डी ने दावा किया कि रियासत के अवाम रियासत को मुत्तहिद रखने के हक़ में हैं लेकिन मर्कज़ी हुकूमत तेलुगु अवाम की इज़्ज़तो नफ़्स से खिलवाड़ करते हुए अपने घमंड और ग़रूर का इज़हार कर रही है।

सदर वाई एस आर कांग्रेस ने रियासत की तक़सीम की सूरत में आबी वसाइल का तज़किरा करते हुए कहा कि किरण कुमार रेड्डी और चंद्र बाबू नायडू दोनों ही ये बात जानते हैं कि रियासत की तक़सीम की सूरत में सीमा आंध्र को किस तरह की मुश्किलात का सामना करना पड़ सकता है। इस के बावजूद दोनों क़ाइदीन ख़ामूश तमाशाई बने हुए हैं।

उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो जद्दो जहद का तरीके कार जारी रखें और आम इंतिख़ाबात तक रियासत को तक़सीम होने से बचाने में तआवुन करें। आगे भी वाई एस आर कांग्रेस रियासत की तक़सीम को रोकने में अपना अहम किरदार अदा करेगी।

TOPPOPULARRECENT