Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / किरण दौर-ए-हकूमत में अवामी फ़लाह-ओ-बहबूद के काम नजरअंदाज़

किरण दौर-ए-हकूमत में अवामी फ़लाह-ओ-बहबूद के काम नजरअंदाज़

हैदराबाद 22 दिसंबर (सियासत न्यूज़) सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी की सालगिरा के मौक़ा पर महमूद फंक्शन हाल यूसुफ़ गौड़ा चैकपोस्ट के क़रीब मुनाक़िदा मेगा फ़्री हैल्थ कैंप से 2700 अफ़राद ने इस्तिफ़ादा किया। सदर व

हैदराबाद 22 दिसंबर (सियासत न्यूज़) सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी की सालगिरा के मौक़ा पर महमूद फंक्शन हाल यूसुफ़ गौड़ा चैकपोस्ट के क़रीब मुनाक़िदा मेगा फ़्री हैल्थ कैंप से 2700 अफ़राद ने इस्तिफ़ादा किया। सदर वाई ऐस आर कांग्रेस सेवादल मिस्टर के विनय कुमार ने जगन मोहन रेड्डी को सालगिरा की मुबारकबाद पेश करते हुए मुस्तक़बिल में मज़ीद फ़लाही काम अंजाम देने का ऐलान किया।

मिस्टर विनय कुमार ने कहा कि फ़्री हैल्थ कैंप से ग़रीब अवाम बिलख़सूस अक़ल्लीयतों ने भरपूर फ़ायदा उठाया, जिस के लिए वो अवाम से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हैं और मुस्तक़बिल में शहर हैदराबाद के इलावा अज़ला में भी इस तरह के प्रोग्राम्स का एहतिमाम करेंगे। जगन मोहन रेड्डी रियासत में डाक्टर राज शेखर रेड्डी के सुनहरे दौर को वापिस लाने के लिए अवाम के दरमयान पहुंच कर काम कर रहे हैं और अवाम बिलख़सूस अक़ल्लीयतों का उन्हें भरपूर तआवुन हासिल है।

अक़ल्लीयतों की तरक़्क़ी-ओ-बहबूद के लिए डाक्टर राज शेखर रेड्डी ने जो काम किए हैं, वो नाक़ाबिल फ़रामोश हैं। जगन मोहन रेड्डी ने अपने पार्टी एजंडे में इन तमाम स्कीमों को शामिल किया है, जिन को डाक्टर राज शेखर रेड्डी ने मुतआरिफ़ करवाया है। वो पार्टी तशकील देने के बाद ए सी में बैठ कर अहकामात जारी करने की बजाय पुर्सा यात्रा के ज़रीया अवाम के दरमयान पहुंच कर उन के मसाइल से वाक़फ़ीयत हासिल कर रहे हैं। मौजूदा कांग्रेस हुकूमत तमाम महाज़ों पर नाकाम हो चुकी है।

चीफ़ मिनिस्टर और वुज़रा में ताल मील का फ़ुक़दान है। अवामी मसाइल हल करने में दिलचस्पी दिखाने की बजाय वुज़रा आपस में लड़कर वक़्त ज़ाए कर रहे हैं और अस्क़ामस-ओ-बदउनवानीयों में मुलव्विस होकर रियासत की तरक़्क़ी और अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद को नजरअंदाज़ कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT