Thursday , October 19 2017
Home / District News / किसानों की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत पाबंद अह्द

किसानों की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत पाबंद अह्द

वज़ीर आबपाशी रियासत तेलंगाना हरीश राव‌ ने जदीद कलक्ट्रेट काम्प्लेक्स मीटिंग हाल संगारेड्डी में ज़िला कलेक्टर मेदक राहुल बोज्ह और रुकने असेंबली संगारेड्डी चिंता प्रभाकर के हमराह आई आई टी कॉलेज मौज़ा कुंदी की तामीर के ज़िमन में 2

वज़ीर आबपाशी रियासत तेलंगाना हरीश राव‌ ने जदीद कलक्ट्रेट काम्प्लेक्स मीटिंग हाल संगारेड्डी में ज़िला कलेक्टर मेदक राहुल बोज्ह और रुकने असेंबली संगारेड्डी चिंता प्रभाकर के हमराह आई आई टी कॉलेज मौज़ा कुंदी की तामीर के ज़िमन में 20 अराज़ी मुतास्सिरीन में रिहायशी प्लॉट्स के सर्टीफ़िकेटस और सिंगूर पाइप लाईन की तंसीब के ज़िमन में 47 अराज़ी मुतास्सिरीन में 56.37 लाख रुपये के चेक्स तक़सीम किए।

इस मौके पर हरीश राव‌ वज़ीर आबपाशी ने ख़िताब करते हुए कहा कि हुकूमत तेलंगाना किसानों की फ़लाह-ओ-बहबूद और तरक़्क़ी के लिए पाबंद अह्द है।

मेदक के किसानों के बैंक खातों में क़र्ज़ माफ़ी इस्कीम के तहत अब तक 499 करोड़ रुपये जमा किए जा चुके हैं और 700 करोड़ रुपये के और क़र्ज़ाजात भी किसानों के लिए मंज़ूर किए गए हैं।

इस के अलावा धान , मकई और कपास के लिए ख़रीदी मराकिज़ का क़ियाम अमल में लाया जा रहा है। मेदक में ख़रीदी मराकिज़ पर हासिल किए गए ज्वार और मकई की रक़म अंदरून 72 घंटे किसानों को ऑनलाईन अदा करदी जाएगी।

रियासती वज़ीर आबपाशी ने कहा कि तालाबों की तामीर-ओ-मुरम्मत के इक़दामात भी किए जाऐंगे। शेडनट इस्कीम के तहत तर्कारीयों की काशत के लिए 280 करोड़ रुपये जारी किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT