Sunday , August 20 2017
Home / District News / किसानों के मसाइल की यकसूई के लिए चीफ़ मिनिस्टर संजीदा

किसानों के मसाइल की यकसूई के लिए चीफ़ मिनिस्टर संजीदा

भैंसा 03 अक्टूबर: जारीया साल रियासत में नाकाफ़ी बारिश के सबब फसलों को काफ़ी नुक़्सान हुआ जिसकी वजह से रियासत के कई किसान फसलों को नुक़्सान होने की वजह से क़र्ज़ के बोझ की वजह से इक़दाम ख़ुदकुशी कर रहे हैं जोकि इस मसला का हल नहीं है।

इन ख़्यालात का इज़हार रियासती वज़ीर जंगलात-ओ-माहौलियात जो भैंसा आई बी गेस्ट हाउज़ में प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए किया। उन्होंने कहा कि किसानों के मसाइल को हल करने के लिए चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ बेहद संजीदा हैं और किसानों की ख़ुदकुशी को रोकने के इक़दामात और क़र्ज़ की माफ़ी के ताल्लुक़ से ग़ौर-ओ-फ़िक्र कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना हुकूमत ने जारीया साल किसानों के क़र्ज़ को 50 फ़ीसद माफ़ करते हुए बैंक सब्सीडी अदा की है और क़र्ज़ की माफ़ी को यक़ीनी बनाने और किसानों को दुसरे सहूलियात फ़राहम करते हुए रोशन मुस्तक़बिल के लिए इक़दाम किए जा रहे हैं।

उन्होंने रियासत के किसानों से अपील की हैके फसलों को नुक़्सान होने और क़र्ज़ के बोझ की वजह से कोई भी किसान ख़ुदकुशी ना करे क्युं कि ख़ुदकुशी मस्ले का हल नहीं है बल्कि तेलंगाना के किसान तेलंगाना हुकूमत के साथ तआवुन करते हुए हुकूमत पर भरोसा करे।ताके चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के ख़ाब सुनहरा तेलंगाना को यक़ीनी बनाया जा सके।

TOPPOPULARRECENT