Thursday , October 19 2017
Home / India / कुंभ मेले में संघ परिवार सियासी एजेंडे पर सरगर्म

कुंभ मेले में संघ परिवार सियासी एजेंडे पर सरगर्म

इलहाबाद 8 फेबरवरी (पी टी आई) मर्कज़ी वज़ीर श्री प्रकाश जयसवाल ने इस कुंभ मेले में संघ परिवार की सरगर्मीयों को बिलवासता तौर पर तन्क़ीद की और कहा कि कुछ ताक़तें एक मज़हबी तक़रीब में अपने सियासी एजेंडे को मुस्तहकम बनाने के मज़मूम कोशिश क

इलहाबाद 8 फेबरवरी (पी टी आई) मर्कज़ी वज़ीर श्री प्रकाश जयसवाल ने इस कुंभ मेले में संघ परिवार की सरगर्मीयों को बिलवासता तौर पर तन्क़ीद की और कहा कि कुछ ताक़तें एक मज़हबी तक़रीब में अपने सियासी एजेंडे को मुस्तहकम बनाने के मज़मूम कोशिश कर रही हैं।

मिस्टर जयसवाल ने नामा निगारों से बातचीत करते हुए कहा कि मुक़द्दस संगम में मुक़द्दस डुबकी करने के लिए यहां पहुंचा हूँ और कुंभ मेले में मुख़्तसर ही सही हिस्से से कैफ़ और सुकून हासिल कर रहा हूँ। लेकिन मुझे इस बात पर बहुत तकलीफ़ पहुंची है कि मज़हबी और रुहानी तक़रीब में कुछ ताक़तें अपने सियासी एजेंडे को मुस्तहकम करने की कोशिश कर रही हैं।

एसी बद बख्ताना कोशिशों की में शदीद मज़म्मत करता हूँ। उनकी इस रिमार्कस से एक दिन पहले वी एच पी का मज़हब पार्लीमैंट मुनाक़िद हुआ था जिस के शुरका ने गुजरात के वज़ीर-ए-आला नरेंद्र मोदी को बी जे पी में वज़ारत कोर्ट का उम्मीदवार बनाने का एलान किया।

कांग्रेस के सीनीयर लीडर जयसवाल ने बी जे पी, विश्व हिंदू परिषद और आर एस एस का नाम नहीं लिया लेकिन मोदी को मुम्किना तौर पर वज़ारते उज़मा का उम्मीदवार बनाने के लिए वी एच पी में जारी उथल पुथल के बारे में पूछा। उन्होंने कहा कि यही वो बात है जिसे वो पहचान करना चाहते हैं।

वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे की तरफ़ से हिंदू दहश्तगर्दी के बारे में किए गए हालिया रिमार्कस के बाद उनकी बरतरफ़ी के लिए संघ परिवार के मुतालिबे के बारे में एक सवाल पर मिस्टर श्री प्रकाश जयसवाल ने बराह-ए-रास्त जवाब देने से गुरेज़ किया और कहा कि कांग्रेस की उभर क़ियादत यू पी ए हुकूमत पहले ही ये वाज़िह कर चुकी है कि दहश्तगर्दी का कोई मज़हब नहीं होता।

TOPPOPULARRECENT