Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / कुल जमाती मीटिंग में तेलंगाना पर मुहरबनद लिफाफे में राए दी जाएगी

कुल जमाती मीटिंग में तेलंगाना पर मुहरबनद लिफाफे में राए दी जाएगी

हैदराबाद 28 दिसमबर : तेलगुदेशम पार्टी तेलंगाना पर कुल जमाती मीटिंग में दो नुमाइंदों को रवाना करेगी और महर बंद लिफाफे में राए हवाले की जाएगी। 28 दिसमबर को वज़ारत-ए-दाख़िला की तरफ से रियासत की तक़सीम के मसले पर तलब करदा मीटिंग में तेलगु

हैदराबाद 28 दिसमबर : तेलगुदेशम पार्टी तेलंगाना पर कुल जमाती मीटिंग में दो नुमाइंदों को रवाना करेगी और महर बंद लिफाफे में राए हवाले की जाएगी। 28 दिसमबर को वज़ारत-ए-दाख़िला की तरफ से रियासत की तक़सीम के मसले पर तलब करदा मीटिंग में तेलगुददेशम की तरफ से वाई राम कृष्णो डू और कडीम सिरी हरी पार्टी की नुमाइंदगी करेंगे और मौक़िफ़ से वाक़िफ़ करवाने के साथ बरसर-ए-इक्तदार जमात से मौक़िफ़ के इज़हार का मुतालिबा करेंगे ।

तेलगुदेशम पोलीट ब्यूरो मीटिंग में ये फ़ैसला किया गया । पोलीट ब्यूरो मीटिंग में जो ज़िला करीमनगर में चंद्रा बाबू नायडू की ज़ेर-ए-सदारत मुनाक़िद हुआ जनाब ज़ाहिद अली ख़ान , के ई कृष्णा मूर्ती , ई दिया कर राव , एन नागेश्वर राव ओमा माधव रेड्डी के अलावा ख़ुसूसी मदऊ के तौर पर टी देवेंद्र गौड़ ने शिरकत की ।

नायडू ने मीटिंग के दौरान रियासत की दो या तीन हिस्सों में तक़सीम के मुताल्लिक़ तबादला-ए-ख़्याल किया और तमाम इलाक़ों के क़ाइदीन से मुशावरत के बाद इस बात का फ़ैसला किया गया को दिल्ली में कुल जमाती मीटिंग में दो नुमाइंदे शिरकत करेंगे जैसा कि वज़ारत-ए-दाख़िला ने मदऊ किया है लेकिन दोनों नुमाइंदे अपने मौक़िफ़ की बजाए पार्टी के मौक़िफ़ को महर बंद लिफाफे में वज़ीर-ए-दाख़िला के हवाले करेंगे ।

मीटिंग के दौरान इलाक़ा वारीयत और पार्टी के मौक़िफ़ पर तबादला-ए-ख़्याल किया गया और पार्टी के मुफ़ादात के तहफ़्फ़ुज़ का भी जायज़ा लिया गया । बताया जाता है कि मीटिंग में रियासत के तीनों ख़तों में पार्टी के मौक़िफ़ को मज़बूत बनाने इक़दामात पर तबादला-ए-ख़्याल करके फ़ैसला किया गया कि रियासत की तक़सीम का अमल चूँके तगुदेशम के इख़तियार में नहीं है और कांग्रेस जिस के इख़तियार में रियासत की तक़सीम या तेलंगाना की तशकील का इख़तियार है इस से मौक़िफ़ की वज़ाहत तलब की जाये ।

ज़राए के बमूजब मिस्टर नायडू ने अरकान पोलीट ब्यूरो से ख़ाहिश की के वो पार्टी के फ़ैसले का एहतिराम करें । मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला को महर बंद लिफाफे में जो मौक़िफ़ रवाना किया जा रहे इस के मुताल्लिक़ ये क़ियास किया जा रहा है कि तेलगुदेशम अलहदा तेलंगाना की हिमायत का एलान करेगी लेकिन साथ ही हुकूमत से बरक़रारी अमन को यक़ीनी बनाए जाने का मुतालिबा करेगी ।

मीटिंग में शरीक जनाब ज़ाहिद अली ख़ान , ई दिया कर राव , के ई कृष्णा मूर्ती ने भी अपनी तजावीज़ पेश कीं। बादअज़ां मीटिंग ने मुत्तफ़िक़ा तौर पर फ़ैसला किया कि हुकूमत जो रियासत की तक़सीम का इख़तियार रखती है इस से मौक़िफ़ के मुताल्लिक़ आगही हासिल की जाये । मिस्टर नायडू ने कहा कि तेलगुदेशम कभी तेलंगाना की मुख़ालिफ़ नहीं रही ।

तेलगुदेशम ने परनब कमेटी को पोलीट ब्यूरो में मंज़ूर करदा क़रारदाद की नकोलात हवाले करते हुए अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के लिए अपनी हिमायत का एलान किया था लेकिन मर्कज़ी हुकूमत ने उस वक़्त ख़ामोशी इख़तियार की और मसले को ट0ल दिया था ।

मीटिंग के बाद कृष्णो डू ने सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए बताया कि तेलगुदेशम के दो नुमाइंदे मीटिंग में शिरकत करेंगे । लेकिन मौक़िफ़ एक ही पेश किया जाएगा ।

महर बंद लिफाफे में बंद मौक़िफ़ के मुताल्लिक़ इस्तिफ़सार पर उन्हों ने बताया कि कुल जमाती मीटिंग के फ़ौरी बाद मुहर बंद लिफाफे में मौजूद तेलगूदेशम का मौक़िफ़ मंज़रे आम पर आजाएगा ।

राम कृष्णो डू ने बताया कि तेलगूदेशम के तमाम क‌इदीन बिलख़सूस अरकान पोलीट ब्यूरो के हमराह तवील मुशावरत के बाद पार्टी ने ये मौक़िफ़ इख़तियार किया है और पार्टी वाज़िह करती आई हैके 2008 में परनब कमेटी को तेलगुदेशम ने जो मकतूब रवाना किया था इस से दसतबरदारी इख़तियार नहीं की गई है ।

TOPPOPULARRECENT