Saturday , August 19 2017
Home / Islami Duniya / कुवैत: मस्जिद बम धमाके के जुर्म में 7 अफ़राद को सज़ा-ए-मौत

कुवैत: मस्जिद बम धमाके के जुर्म में 7 अफ़राद को सज़ा-ए-मौत

Police cordon off the Imam Sadiq Mosque after a bomb explosion following Friday prayers, in the Al Sawaber area of Kuwait City June 26, 2015. Four people were killed in the suicide attack on Friday on the Shi'ite Muslim mosque in Kuwait City, the governor of Kuwait City Thabet al-Muhanna said. REUTERS/Jassim Mohammed

कुवैत की एक फ़ौजदारी अदालत ने जून में एक मस्जिद में ख़ुदकुश बम धमाके के जुर्म में सात मुजरिमों को क़सूरवार क़रार देकर सज़ा-ए-मौत का हुक्म दिया है। कुवैत की सरकारी ख़बररसां एजेंसी कोना के मुताबिक़ अदालत ने मंगल के रोज़ सात मुश्तबा मुल्ज़िमों को दहश्तगर्दी के वाक़े में क़सूरवार क़रार देकर दो से पंद्रह साल तक क़ैद की सज़ाएं सुनाई हैं।

अदालत ने चौदह दूसरे मुद्दा अलीहान को अदमे सुबूत की बिना पर बरी कर दिया है। अदालती हुक्काम ने जुलाई में तीन पाकिस्तानीयों समेत उनत्तीस मुश्तबा अफ़राद के ख़िलाफ़ 26 जून को अहले तशीअ की एक मस्जिद में ख़ुदकुश बम धमाके के इल्ज़ाम में फ़र्दे जुर्म आयद की थी।

अरब रोज़नामे अलक़बस ने जुलाई में एक रिपोर्ट में बताया था कि प्रासीक्यूटर ने अदालत से ग्यारह मुजरिमों को फांसी की सज़ा सुनाने की इस्तिदा की थी।

TOPPOPULARRECENT