Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / कूदनडा राम का ग़ैर ज़िम्मा दाराना तर्ज़ अमल

कूदनडा राम का ग़ैर ज़िम्मा दाराना तर्ज़ अमल

हैदराबाद 27 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) प्रोफ़िसर को दंड इराम तेलगुदेशम पार्टी को मुख़ालिफ़ तेलंगाना क़रार देते हुए अपने ग़ैर ज़िम्मा दाराना तर्ज़ अमल का सबूत फ़राहम कररहे हैं । साबिक़ रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला मिस्टर टी देवेंद्र गौ

हैदराबाद 27 दिसमबर ( सियासत न्यूज़) प्रोफ़िसर को दंड इराम तेलगुदेशम पार्टी को मुख़ालिफ़ तेलंगाना क़रार देते हुए अपने ग़ैर ज़िम्मा दाराना तर्ज़ अमल का सबूत फ़राहम कररहे हैं । साबिक़ रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला मिस्टर टी देवेंद्र गौड़ ने आज सदर नशीन सयासी जे ए सी प्रोफ़िसर को दंड इराम से मुतालिबा किया कि वो ग़ैर ज़िम्मा दाराना ब्यानात का सिलसिला बंद करें और सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू के दौरा करीमनगर के ख़िलाफ़ दिए गए ब्यान से दसतबरदारी इख़तियार करे । उन्हों ने बताया कि मिस्टर नायडू किसानों की फ़लाह-ओ-बहबूद केलिए इलाक़ा का दौरा करते हुए उन के मसाइल से आगही हासिल कररहे हैं ।

ऐसे में प्रोफ़िसर को दंड इराम की जानिब से रुकावटें पैदा करने के ऐलानात मुख़ालिफ़ किसान पालिसी के इज़हार के मुतरादिफ़ हैं । मिस्टर टी देवेंद्र गौड़ ने बताया कि सदर तेलगुदेशम के दौरा में रुकावटें पैदा करने का किसी को हक़ हासिल नहीं है । उन्हों ने वाज़िह किया कि दस्तूरी तौर पर मिस्टर नायडू कुमलक के किसी भी हिस्सा में दौरा करने का हक़ हासिल है । साबिक़ रियास्ती वज़ीर-ए-दाख़िला ने बताया कि करीमनगर के दौरा के दौरान किसी भी तरह की शर अंगेज़ी को तेलगुदेशम पार्टी कारकुन बर्दाश्त नहीं करेंगे । उन्हों ने बताया कि तेलंगाना के मुताल्लिक़ तेलगुदेशम केवाज़िह नज़रिया के बाद तेलंगाना अवाम ये जांच चुके हैं कि हक़ीक़त में तेलंगाना की राह में रुकावट कौनसी जमातें हैं ।

मिस्टर टी देवेंद्र गौड़ ने बताया कि बरसर-ए-इक़तिदार कांग्रेस और ख़ुद टी आर ऐस अलहदा रियासत की तशकील के मुआमला में रुकावटें पैदा कररहे हैं । जब कि प्रोफ़िसर को दंड इराम कांग्रेस के मुताल्लिक़ ख़ामोशी इख़तियार किए हुए हैं । मिस्टर टी देवेंद्र गौड़ ने बताया कि हुकूमत की जानिब से मुजव्वज़ा बर्क़ी शरहों मेंइज़ाफ़ा की सूरत में तेलगुदेशम पार्टी सख़्त गीर एहतिजाज का आग़ाज़ करेगी । उन्हों ने बताया कि हुकूमत की जानिब से मुजव्वज़ा बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा अवाम दुश्मन पालिसी का अक्कास साबित होगा जिस के असरात रास्त ग़रीब अवाम पर मुरत्तिब होंगे । उन्हों ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि हुकूमत फ़ौरी तौर पर बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के मंसूबा से दसतबरदारी इख़तियार करने का ऐलान करे बसूरत-ए-दीगर हुकूमत को सख़्त गीर अवामीएहतिजाज का सामना करना पड़ेगा ।

मिस्टर टी देवेंद्र गौड़ ने बताया कि मिस्टर नायडू के दौरा करीमनगर के दौरान सदर तेलगुदेशम किसानों से मुलाक़ात करते हुए उन के मसाइलसे आगही हासिल करेंगे । उन्हों ने प्रोफ़िसर को दंड इराम और टी आर ऐस क़ाइदीन कोतन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि टी आर ऐस क़ाइदीन प्रोफ़िसर को दंड इराम की आड़ में ग़ैर ज़िम्मा दाराना ब्यानात जारी करना बंद करें चूँकि तेलंगाना अवाम पर इस के ग़लत असरात मुरत्तिब होरहे हैं । उन्हों ने बताया कि जब तक तमाम सयासी जमातों के क़ाइदीन मुत्तहिद होकर हुसूल तेलंगाना केलिए जद्द-ओ-जहद नहीं करते उस वक़्त तक तशकील तेलंगाना नामुमकिन है ।

TOPPOPULARRECENT