Tuesday , October 17 2017
Home / India / केजरीवाल पर अन्ना हज़ारे की दुबारा तन्क़ीद

केजरीवाल पर अन्ना हज़ारे की दुबारा तन्क़ीद

अन्ना हज़ारे ने अपने साबिक़ बाएतिमाद साथी अरविंद केजरीवाल पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो जन लोक पाल बिल एहतेजाज के दौरान जमा शूदा रक़म का इस्तिहसाल करने के ज़िम्मेदार हैं। उन्होंने कहा कि वो इस पूरे वाक़िये की तहक़ीक़ात का मुतालिबा करे

अन्ना हज़ारे ने अपने साबिक़ बाएतिमाद साथी अरविंद केजरीवाल पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो जन लोक पाल बिल एहतेजाज के दौरान जमा शूदा रक़म का इस्तिहसाल करने के ज़िम्मेदार हैं। उन्होंने कहा कि वो इस पूरे वाक़िये की तहक़ीक़ात का मुतालिबा करेंगे और केजरीवाल को ज़िम्मेदार क़रार देने की ज़रूरत पर ज़ोर देंगे।

उन्होंने कहा कि अब तक उन्होंने 5 रुपये को भी हाथ नहीं लगाया इस लिए सवाल ये पैदा होता है कि इतनी रक़म कहाँ से आई जिन का हिसाब रखा जा सके और जिन्हें बैंक खाते में जमा करवाया जाये। उन्होंने कहा कि वो आज भी एक फ़क़ीर हैं और अदालत से ख़ाहिश करेंगे कि इस पूरे मामले की तहक़ीक़ात करवाए।

वो इन इल्ज़ामात पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर कररहे थे कि जन लोक पाल बिल के लिए एहतेजाजी तहरीक के दौरान 3 करोड़ रुपये बतौर चंदा जमा किए गए थे और इस रक़म का इस्तिहसाल किया जा रहा है। इस सिलसिले में एक दरख़ास्त मफ़ाद-ए-आम्मा सुप्रीम कोर्ट में ज़ेर-ए-इलतिवा हैं।

TOPPOPULARRECENT